FANDOM

Wild Bunch, dosłownie "Dzika Banda" (jap.Wairudo Banchi) (ang.Monster Makers, Twórcy Potworów) to fikcyjna grupa studentów z Digimon Tamers odpowiedzialnych za stworzenie oryginalnych Digimonów.

HistoriaEdytuj

1980Edytuj

Grupa studiowała w 1984 roku. Rozpoczęli oni wtedy projekt, dzięki któremu powstały pierwsze Digimony oraz Digiświat. Zanim jednak projekt wszedł w kolejną fazę, został zamknięty przez uniwersytet w 86. Shibumi jednak kontynuował swoje prace doprowadzając do znacznej ewolucji Cyfrowego Świata. 20 lat jego pracy przyniosło takie wynalazki jak Digipiloty i algorytm błękitnej karty.

2000Edytuj

Gdzieś w roku 2000, Yamaki, naczelny Hypnos, na nowo zrekrutował grupę, by ci pomogli unicestwić Digimony. Ewentualnie pomogli też w "Projekcie Arka" w celu sprowadzenia Tamerów do Realnego Świata, stworzeniu Grani i w walce z D-Reaperem.

CzłonkowieEdytuj

  • Gorou "Shibumi" Mizuno - kontynuował pracę nad Digimonami po zamknięciu projektu znacznie przyczyniając się do rozwoju Cyfrowego Świata;
  • Babel
  • Daisy

Inne roleEdytuj

Chiaki J. Konaka, designer serii Tamers napisał nowelę S.F. Digimon Tamers 1984 rzucającą nowe światło na działania grupy.

CiekawostkiEdytuj

  • W roku 1984 Apple wprowadziło na rynek Macintosha, którego Konaka jest wielkim fanem;
  • Imię Curly to aluzja do prawdziwej osoby, gwiazdy Bollywood, Ashwarya Rai;
  • Miscatonic University to aluzja do "Miskatonik University", fikcyjnej uczelni w dziełach Lovecrafta, które były jednymi z inspiracji dla Konaki przy tworzeniu Digimon Tamers.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki