FANDOM

Każda iteracja Cyfrowego Świata jest rządzona przez jakieś wyższe siły. W wielu wypadkach, odpowiadają one także za sprowadzenie wybrańców.

BóstwoEdytuj

Bóstwo, czasami nazywane "Bytem Dobroci" to tajemnicza istota pojawiająca się w profilach niektórych Digimonów.

HomeostasisEdytuj

Homeostasis to tajemnicza istota dbająca o równowagę świata w Digimon Adventure oraz opiekująca się Cyfrowym Światem w mandze Digimon Xros Wars.

YggdrasillEdytuj

Yggdrasill to superkomputer zarządzający Całym Cyfrowym Światem. Występuje w następujących materiałach:

Cztery Święte BestieEdytuj

Cztery Święte Bestie - Qinglongmon, Zhuqiaomon, Baihumon i Xuanwumon, zarządzają Cyfrowym Światem w Digimon Adventure i jego sequelu oraz w Digimon Tamers.

Digimon AdventureEdytuj

Znani jako Harmonijni (Harmonious Ones) w angielskiej wersji, Cztery Święte Bestie ochraniają cztery kierunki Cyfrowego Świata (jednakże tylko Qinglongmon zostaje pokazany w anime).

Digimon TamersEdytuj

Tutaj, Cztery Święte Bestie (zwane Bogami Digimonów w japońskiej i Suwerenami w angielskiej wersji) zamieszkują szóstą, najwyższą warstwę Cyfrowego Świata. Wszystkie cztery zostają pokazane na ekranie.

Trzej Wielcy AniołowieEdytuj

Trzej Wielcy Aniołowie - Seraphimon, Ofanimon i Cherubimon, władają Cyfrowym Światem w Digimon Frontier.

Lord HolyAngemon i Lord WhamonEdytuj

Lord HolyAngemon włada Cyfrowym Światem w mandze V-Tamer. Lord Whamon odpowiada za Sieciowy Ocean. To on przywołał do Cyfrowego Świata Taichiego, który miał pokonać złego Demona. Później, okazało się że obydwa Digimony to "programy wspomagające", które miały pomóc "szczepionce" (Taichiemu) pokonać "Digimona Wirusa". Po śmierci Whamona, Gon został wybrany na kolejnego obrońcę Oceanu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki