FANDOM

Taiki Kudou
工藤タイキ
Taiki Kudou3.png
Występuje Digimon Xros Wars
Debiut Digimon Xros Wars - od. 1
Wiek 13/14
Płeć M
Narodowość Japonia
Kolor Digivice Czerwony
Partner Shoutmon
Postać

Taiki Kudou to protagonista anime Digimon Xros Wars i jeden z głównych łowców w jego sequelu, Digimon Xros Wars: Młodzi łowcy biegnący przez czas. Jego partnerem jest Shoutmon. Taiki jest generałem armii Xros Heart.

CharakterystykaEdytuj

Taiki Kudou to główny protagonista serii, siódmoklasista. Jest ubrany w niebieską koszulkę i nosi atrybut lidera - gogle. W ręce trzyma czerwony Digivice - Digimon Xros Loader. Jego ulubioną frazą jest "nie mogę się od nich odwrócić!". Ma dobre serce i jest geniuszem, chociaż sam o tym nie wie. Nie lubi przechwalać się innym swoimi umiejętnościami, chociaż często wdaje się w bójki jeśli to konieczne, by pomóc innym. Dlatego też jest popularny jako zapasowy gracz i jest wiecznie zmęczony. Jest bardzo tolerancyjny, co przyciąga do niego nawet Digimony. Jego przyjaciółka z dzieciństwa, Akari, często ratuje go z tarapatów. Z tego powodu czuje się jej zobowiązany i jest gotowy na każde jej zawołanie. Jego ojciec jest trenerem sportowym i często nie ma go w domu. Tym samym, Taiki mieszka razem z mamą. Dowodzi armią Xros Heart.[1]

AdnotacjeEdytuj

Ten artykuł wymaga rozbudowania.
Ten artykuł jest niekompletny. Pomóż w jego rozbudowie dodając brakujące dane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki