FANDOM

Yagami Taichi
Tai V-tamers
Występuje Digimon Adventure V-Tamer 01
Płeć M
Narodowość Japonia
Partner Zeromaru (Veedramon)
Postać

Yagami Taichi - fikcyjna postać z mangi Digimon Adventure V-Tamer 01 i jej główny bohater. Bazuje na Taiu Kamiya. Jego partnerem jest Veedramon, o imieniu Zeromaru.

HistoriaEdytuj

Taichi miał V-Pet Digimon, zabawkę w której można było hodować Digimona, a także staczać walki z innymi posiadaczami tego urządzenia. Kiedy zgłosił się do turnieju tych zabawek, odmówiono mu ze względu na nieznany typ jego Digimona. Po turnieju wyzwał na pojedynek Neo Saibę, zwycięzcę turnieju. Walka zakończyła się remisem co było niespotykane. Po tym wydarzeniu został ściągnięty do DigiŚwiata. Spotkał się tam ze swoim Digimonem - Veedramonem o imieniu Zeromaru, oraz z Lordem HolyAngemonem który sprowadził go aby pomógł im zwalczyć Demona. Taichi zgodził się i razem z Zeromaru oraz z Gabumonem o imieniu Gabo jako przewodnikiem, ruszył w podróż by odnaleźć pięć V-Tags. Stawił czoła Etemonkey'owi i innym złym Digimonom, którzy strzegli V-Tags na polecenie Demona. Nawet walczył z innymi ludźmi, jak Neo Saiba i Alias III, (którzy pod koniec sprzeciwili się Neo i stanęli po stronie Taichiego). Po pokonaniu Demona, Taichi i inne dzieci, powrócili do Realnego Świata.

UbiórEdytuj

Taichi jest ubrany identycznie jak Tai w pierwszej serii anime: niebieska koszulka z żółtymi gwiazdkami, brązowe szorty, białe skarpety, białe adidasy i białe rękawice na rękach (na lewym przedramienu czarna opaska). Ponad to na głowie miał gogle i niebieską opaskę. W mandze dochodzi do tego jeszcze zielona peleryna i Digivice 01 na przedramieniu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki