FANDOM

Sora Takenouchi (武之内 空 Takenouchi Sora) jest fikcyjną postacią w Digimon Adventure i Digimon Adventure 02. Jej partnerem jest Piyomon, a sama posiada Amulet Miłości.

Sora Takenouchi
武之内 空
Sora.jpg
Występuje Digimon Adventure/02
Debiut Digimon Adventure - od. 1
Wiek Adventure / 02:
(Ja:) 11 / 14
(En:) 12 / 16
Płeć K
Narodowość Japonia
Kolor Digivice Oryginalny Digivice
Czerwony i pomarańczowy (Super Digimorfoza)
Partner Piyomon
Postać

Wydarzenia przed Digimon AdventureEdytuj

Digimon Adventure (Film)Edytuj

Sora widziała walkę pomiędzy Parrotmonem, a Greymonem, co sprawiło, że została DigiWybrańcem.

Digimon AdventureEdytuj

Sora ma jedenaście lat (jest w tym samym wieku, co Taichi i Yamato) i jest w piątej klasie, gdy seria się zaczyna. Posiada Amulet Miłości. Przyjęła rolę bycia matką dla wielu osób, w szczególności dla Takeru i Hikari.
Sora jest chłopczycą. Gra w piłkę nożną z Taichim. Kilkakrotnie kłóciła się o to z matką[1], która chciała, by jej córka uczyła się sztuki układania kwiatów, a także z ojcem, często nieobecnym w jej życiu. Dzięki Piyomon, Sora i jej mama się pogodziły. Sora zachowuje się często, jak jej mama, jeśli chodzi o nadopiekuńczość nad pozostałymi.
Na początku sagi Vadmdemona, Sora pozostała w ukryciu i pomagała często pozostałym przezwyciężyć plany PicoDevimona. Gdy PicoDevimon chciał otruć Takeru, Taichiego i ich Digimony grzybami, powodującymi utratę pamięci, szepnęła Agumonowi o tym, by ich nie jedli, bo są zatrute.[2] Wyciągnął nawet cegłę z pozostałych, licząc, że, gdy Jo będzie chciał wziąć parę rzeczy, wszystko runie i on wraz z Yamato będą musieli pracować jeszcze dłużej, a Sora włożyła ją z powrotem.[3] Pomogła nawet Mimi, gdy PicoDevimon chciał, by ona nadal brała korzyści z tego, jak Gekomony i Otamamony jej służyły. Gdy dziewczyna miała koszmar, Sora uspokoiła ją, co Mimi uznała za część snu.[4] Jednak, najbardziej bezsilna stała się w momencie, gdy usłyszała od PicoDevimona, że jej Amulet nigdy nie rozbłyśnie, ponieważ nie doznała w życiu miłości.[5]
Amulet Sory rozbłyska, gdy DigiWybrańcy są zaatakowani przez Vamdemona, a Piyomon zostaje poważnie ranna i Sora nie chce się zgodzić, by ta walczyła. Wtedy do dziewczyny dociera, że jej mama też tak samo postępowała i tym samym rozumie, że mama ją cały czas kochała. Amulet rozbłyska, umożliwiając Birdramon może Super Digimorfować w Garudamon.[6]
Podczas inwazji Vamdemona na świat realny, Sora została złapana jako jedna z zakładniczek i uwięziona w centrum gier z innymi ludźmi. Uciekła dzięki metodzie, którą wykorzystała z Jo, by powstrzymać Lorda Bakemona. Niestety, ponownie została złapana przez Fantomona, a uwolniona dzięki Piyomon i swojej mamie. Następnie odleciała wraz z Birdramon, która trzymała jeszcze spetryfikowaną Lilimon.[7] Gdy VenomVamdemon zostaje zniszczony, Sora mówi mamie, że ją kocha i przeprasza za wszystko.[8]
Apocalymon okazał się być jeszcze silniejszym wrogiem niż Ci, których, kiedykolwiek spotkali. Niszczy ich amulety wraz z medalionami, a także przywraca Digimony na poziom Dziecka. Sora przypomina sobie, że posiadała zawsze miłość i nigdy jej ta cecha nie opuści, chcąc być, jak matka dla wszystkich, dlatego też odkrywa, że moc jej amuletu jest w niej.[9] Daje mu to siłę, by wrócić do normalnej postaci i walczyć przeciwko Apocalymonowi.
Niestety, zaćmienie słońca oznacza zamknięcie się bramy i DigiŚwiat może uznać DigiWybrańców za wirusy komputerowe, które należy usunąć. Dlatego, muszą opuścić Cyfrowy Świat, a także zostawić swoich partnerów w ich świecie.[10]

Nasza wojenna gra!Edytuj

Sora była zła na Taichiego za prezent, który dostała na swoje urodziny - spinkę do włosów. Koushiro próbował dzwonić do niej, jednak odmawiała z nim rozmowy, gdy słyszała, że dzwonią od państwa Yagami. Po pokonaniu Diablomona, Sora otrzymuje e-mail z przeprosinami od Taichiego i mu wybacza.

Pomiędzy Digimon Adventure, a 02Edytuj

W maju 2000, Sora przybyła do Cyfrowego Świata, by oddać swój Amulet i uwolnić Harmonijnych. W wyniku czego, Piyomon straciła możliwość stania się Garudamon.[11]

Digimon Adventure 02Edytuj

Sora 02.gif

Sora

Drugi sezon dzieje się trzy lata po wydarzeniach z pierwszego, czyli momentu, kiedy po raz pierwszy wkroczyli na letnim obozie do DigiŚwiata. Sora porzuciła swój styl, bycia "chłopczycą" i zaczęła się uczyć sztuki układania kwiatów wraz ze swoją mamą, by jej pomóc w kwiaciarni. Zaprzestała też gry w piłkę nożną, odchodząc z drużyny i przerzuciła się na tenis. Wspomaga nową grupę DigiWybrańców w każdej wolnej chwili, jeśli tylko ją znajdzie. Istnieje dużo dowodów, że powoli zaczęła kształtować się relacja między Yamato, a Sorą. Ewidentnym był fakt, kiedy Sora chciała mu dać ciastka domowej roboty przed koncertem, by spędzić z nim trochę czasu sam na sam. Jednakże się bała, ale Taichi popchnął ją, by się zmotywowała i nie bała. [12] Starzy DigiWybrańcy otrzymali moc od Azulongmona, dzięki Piyomon i pozostałe Digimony znowu mogły przechodzić na swoje wyższe formy. W wyniku tego, Piyomon mogła znowu stać się Garudamon.[13] Przydało się to podczas pojawienia się Digimonów na całym świecie w trakcie świąt. Sora oraz Miyako wyruszyły do Rosji, a także Syberii, gdzie pomogli im tutejsi DigiWybrańcy wyłapywać zbiegłe Digimony i odsyłać je do ich własnego świata.[14] Gdy wracają do Japonii i obserwują jak moment, jak Ziarno Ciemności wykiełkowało, stara grupa DigiWybrańców wyrusza w miejsce, gdzie zostali po raz pierwszy wezwani - na letni obóz. Stamtąd otwierają ponownie portal i zostają zabrani do DigiŚwiata, gdzie są świadkami tego, jak BelialVamdemon zostaje zniszczony raz na zawsze.[15]

Digimon Adventure 02: Huraganowe lądowanie Digimon!! Najwyższa ewolucja!! Złote DigimentaleEdytuj

Sora podobnie, jak i pozostali DigiWybrańcy jest więźniem Wendimona.

Digimon Adventure 02: Kontratak DiablomonaEdytuj

Sora głównie była zajęta swoim treningiem w tenisa, jednakże pojawiła się pod sam koniec filmu, gdy Taichi i Yamato nie mają już nadziei, a Imperialdramon Dragon Mode się pojawia.

EpilogEdytuj

SoraEpilogue1.jpg SoraEpilogue2.jpg
Z epilogu, który dzieje się 25 lat później, dowiadujemy się, że Sora została słynną projektantką mody (specjalizującą się w japońskich kimonach) wraz z Piyomon. Ma dwójkę dzieci - córkę, której partnerką jest Pyocomon i syna, którego partnerem jest Tunomon. Jej mężem jest Yamato. [15]

RelacjeEdytuj

Arrow RR.png Główny artykuł: Fanon:Sora Takenouchi

AdnotacjeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki