FANDOM

Sirenmon
セイレーンモン[1]
Sirenmon bandai
Poziom Perfekt [2]
Atrybut Dane [2]
Typ Ludzkie bóstwo [2]
Lista Digimonów

Sirenmon to Digimon przypominający z wyglądu połączenie ryby i ptaka. Ma radosne usposobienie i zawsze śpiewa przyjemne piosenki na niebie i morzu. Jego głos ma cudownie słodki dźwięk i jego oktawa wynosi osiem, od bardzo wysokich, do bardzo niskich dźwięków. Swoim śpiewnym głosem, Sirenmon przynosi spokój nawet najbardziej zniszczonym polom walki. Mówi się, że dzięki uleczaniu swoich słuchaczy i wykonywaniu dobrych uczynków, Sirenmon zapewni sobie lśniącą ewolucję. Każda z jego technik może stać się silniejsza, jeśli razem z Sirenmonem śpiewa ktoś jeszcze, w zależności od liczby śpiewających. Nawet słabi mogą zyskać wielką siłę, śpiewając razem z Sirenmonem. [2]

Techniki specjalneEdytuj

No. 1 <<Polyphony>> (Nr. 1 <<Polifonia>>)
第一曲<<ポリフォニー>>
Nuty tej polifonii są śpiewane w wysokim sopranie i zalewają serce wroga, okradając go z wolnej woli i skazując go na litość Sirenmona.[2]

No. 2 <<Aria>> (Nr. 2 <<Aria>>)
第二曲<<アリア>>
Uroczysta aria śpiewana niskim basem, która zmienia się w falę częstotliwości, przygniatającą wroga przez jego kanały półkoliste, nie pozwalając mu nawet wstać.[2]

No. 3 <<Canon>> (Nr. 3 <<Kanon>>)
第三曲<<カノン>>
Technika, która polega na atakowaniu wroga przy użyciu strzałów w kształcie nut. Mówi się, że te nuty mają cudowną cechę takiego rykoszetowania, że zawsze trafiają nawet zróżnicowane cele.[2]

EwolucjaEdytuj

PrzedEdytuj

PoEdytuj

GryEdytuj

Etymologia imieniaEdytuj

"Siren" (ang.) - syrena.

AdnotacjeEdytuj

  1. W Digimon Crusader, imię tego Digimona jest zapisane セイレンモン.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 Oficjalny profil w Digimon Reference Book
  3. 3,0 3,1 Digimon Crusader

Więcej z Fandomu

Losowa wiki