FANDOM

Polowanie na Digimony (jap. デジモンハハント Dejimon Hanto, Digimon Hunt) to gra polegająca na chwytaniu Digimonów zagubionych w DigiQuartz. Pojawia się w anime Digimon Xros Wars: Młodzi łowcy biegnący przez czas.

CelEdytuj

Głównym celem gry miało być pokonanie Quartzmona. Stary zegarmistrz wybrał wielu łowców, dając im Xros Loadery pozwalające wkroczyć do czasoprzestrzeni głównego wroga. W trakcie wielu walk, łowcy mieli stać się coraz silniejsi, szykując się do ostatniego polowania - schwytania Quartzmona wieńczącego grę. Jedynie jeden z łowców, który posiądzie broń Brave Snatcher będzie w stanie tego dokonać. Wybrany łowca miał zostać wyłoniony w trakcie specjalnej walki zaaranżowanej przez zegarmistrza i został nim Ryouma Mogami. Niestety, chłopak okazał się być kontrolowanym przez Quartzmona i zdradził, używając Brave Snatcher przeciwko Taikiemu. Ostatecznie Tagiru Akashi użył broni i pokonał Quartzmona.

ZasadyEdytuj

DigiQuartz wprowadza wiele zasad, które zostały spisane przez zegarmistrza. Do polowania, łowca potrzebuje Xros Loadera i Digimona - partnera. W walce z ofiarą, łowca może używać tylko jednego Digimona, reszta musi pozostawać wewnątrz Xros Loadera. Walczący może także DigiXrosować jednego z zapasowych Digimonów z aktualnie walczącym. Po pokonaniu ofiary otacza ją fioletowy pierścień światła, po czym jej dane ulegają rozproszeniu i materializują się w zamkniętym sześcianie nad Xros Loaderem. Fraza "Schwytanie Digimona zakończone!" (jap. デジモン捕獲完了! Dejimon Hokaku Kanryou!) i zamaszysty ruch Xros Loaderem wieńczy polowanie i dodaje Digimona do kolekcji łowcy.

Łowcy DigimonówEdytuj

Osoby biorące udział w polowaniach to "Łowcy Digimonów" (jap. デジモンハンター Dejimon Hantā, Digimon Hunter). Każdy z nich dostaje Xros Loader i podręcznik łowcy od zegarmistrza. Musi także znaleźć sobie partnera.

Lista znanych łowcówEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki