FANDOM

Mroczna Sieć to złożona sieć kabli, rozplatająca się w na całym terenie Kontynentu Serwer rządzonego przez mrocznego Etemona. Źródło Sieci znajdowało się na dalekiej pustyni w odwróconej do góry nogami Piramidzie. Czarna Sieć służyła Etemonowi do kontrolowania każdego skrawka swoich terytoriów. Pomagała mu także znaleźć aktualną pozycję DigiWybrańców i natychmiastowe powiadomienie swoich podwładnych na danym terenie. Etemon kontrolował Sieć ze swojej ciężarówki którą się poruszał po DigiŚwiecie. Kable Sieci służyły także do kontrolowania niektórych Digimonów.

Siecią zajmował się Nanomon, niegdyś uwięziony przez Etemona. Kiedy udało mu się nawiązać kontakt z DigiWybrańcami i sprowadzić ich do Piramidy, Etemon zauważył że jego Sieć zaczyna wariować. Szybko ruszył do Piramidy i spotkał tam swoich wrogów. Nie zdołał ich odwieść od uwolnienia Nanomona który zdradził Wybrańców i porwał Sorę. Później kiedy Wybranym Dzieciom udało się uratować Sorę i uciec, Etemon osaczył Nanomona. Ten zdołał zarazić Sieć wirusem komputerowym, który spowodował wciągnięcie do swojego wnętrza wszystkich podwładnych Etemonowi Digimonów, Nanomona oraz w połowie Etemona. Jednak ten zdołał ją opanować. Dzięki temu wzrosła jego moc. Jednak dzięki mocy Amuletu Odwagi Taia, Greymon ewoluował w MetalGreymona i pokonał Etemona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki