FANDOM

Mimi Tachikawa (太刀川 ミミ Tachikawa Mimi) jest fikcyjną postacią w Digimon Adventure i Digimon Adventure 02. Jej partnerem jest Palmon, a sama posiada Amulet Czystości.

Mimi Tachikawa
太刀川 ミミ
Mimi
Występuje Digimon Adventure/02
DXW: Młodzi łowcy biegnący przez czas
Debiut Digimon Adventure (Film)
Wiek Adventure / 02:
(Ja:) 10 / 13
(En:) 11 / 15
Płeć K
Narodowość Japonia
Kolor Digivice Oryginalny Digivice
Zielony i czerwony (Super Digimorfoza)
Partner Palmon
Postać

Wydarzenia przed Digimon AdventureEdytuj

Digimon Adventure (Film)Edytuj

Mimi widziała walkę pomiędzy Parrotmonem, a Greymonem, co sprawiło, że została DigiWybrańcem.

Digimon AdventureEdytuj

Na początku, Mimi była rozpieszczoną dziewczynką, która dostała wszystko, co chciała od rodziców. Posiada Amulet Czystości, który uaktywnia się podczas walki Togemon z DarkTyranomonem. Kiedy uroniła łzę i wygłosiła monolog o tym, że nie rozumie, dlaczego Digimony tak postępują - umożliwia Togemon Super Digimorfozę w Lilimon. Beztroskie nastawienie do świata odziedziczyła po rodzicach.[1] Pomimo braku kontaktu z rzeczywistością, Mimi jest strasznie wrażliwą osobą, co można zauważyć pod koniec sezonu, gdy odłącza się od grupy, ponieważ nie chce widzieć śmierci przyjaciół.[2] Najbliższą jej osobą w grupie wydaje się być Sora, która przywraca jej zdrowe zmysły podczas incydentu z Gekomonami i Otamamonami.[3]
Jej urocza i czarująca natura przydała się, gdy zebrała armię do walki z ostatnim Władcą Ciemności, Piemonem.[4] Apocalymon okazał się być jeszcze silniejszym wrogiem niż Ci, których, kiedykolwiek spotkali. Niszczy ich amulety wraz z medalionami, a także przywraca Digimony na poziom Dziecka. Mimi przypomina sobie, że nie chciała, by ktokolwiek cierpiał i uroniła łzę podczas oblężenia świata realnego, dlatego też odkrywa, że moc jej amuletu jest w niej.[5] Daje mu to siłę, by wrócić do normalnej postaci i walczyć przeciwko Apocalymonowi.
Niestety, zaćmienie słońca oznacza zamknięcie się bramy i DigiŚwiat może uznać DigiWybrańców za wirusy komputerowe, które należy usunąć. Dlatego, muszą opuścić Cyfrowy Świat, a także zostawić swoich partnerów w ich świecie.[6]

Nasza wojenna gra!Edytuj

Mimi wraz z rodzicami jest na wakacjach na Hawajach, dlatego też nie uczestnicy w batalii przeciwko Diablomonowi.

Pomiędzy Digimon Adventure, a 02Edytuj

W maju 2000, Mimi przybył do Cyfrowego Świata, by oddać swój Amulet i uwolnić Harmonijnych. W wyniku czego, Palmon straciła możliwość stania się Lilimon.[7]

Digimon Adventure 02Edytuj

Mimi 02

Mimi

Mimi może wejść do DigiŚwiata za każym razem, gdy w tajemniczych okolicznościach portal w Ameryce zostanie otwarty. Koushiro wyjaśnił później, że każdy DigiWybraniec ze starym modelem DigiVice'a może przejść przez portal, jednakże tylko posiadacze D-3 mogą otwierać bramy.

Odgrywa ważną rolę w odcinku, kiedy Archnemon pojawia się po raz pierwszy. Palmon zauważyła, jak tamta zmienia Wieże Mroku w Digimony i biegnie powiadomić Mimi o tym. Mimi z kolei wzywa nowych DigiWybrańców, a także Kena, by dołączył do walki pomimo protestów ze strony Miyako oraz Ioriego.[8]
Starzy DigiWybrańcy otrzymali moc od Azulongmona, dzięki Piyomon i pozostałe Digimony znowu mogły przechodzić na swoje wyższe formy. W wyniku tego, Palmon mogła znowu stać się Lilimon.[9] Przydało się to podczas pojawienia się Digimonów na całym świecie w trakcie świąt. Daisuke wyrusza do Ameryki, gdzie spotyka się z Mimi i pomogli im tutejsi DigiWybrańcy wyłapywać zbiegłe Digimony i odsyłać je do ich własnego świata.[10] Gdy na całym świecie otwierają się portale, Mimi zostaje zabrana do DigiŚwiata, gdzie jest świadkiem tego, jak BelialVamdemon zostaje zniszczony raz na zawsze.[11]

Digimon Adventure 02: Huraganowe lądowanie Digimon!! Najwyższa ewolucja!! Złote DigimentaleEdytuj

Hikari i Takeru byli w odwiedzinach w Ameryce u Mimi, gdzie dziewczyna zrobiła im zdjęcie aparatem cyfrowym. Chciała przesłać je na laptopa, gdy zniknęła. Mimi podobnie, jak i pozostali DigiWybrańcy jest więźniem Wendimona.

Digimon Adventure 02: Kontratak DiablomonaEdytuj

Większość filmu spędziła w samolocie z Ameryki do Japonii, jednak pod koniec pojawiła się w pracowni komputerowej, gdzie była Hikari z Takeru.

EpilogEdytuj

MimiEpilogue1 MimiEpilogue2
Z epilogu, który dzieje się 25 lat później, dowiadujemy się, że Mimi została słynną kucharką z Palmon. Ma syna, którego partnerem jest Tanemon. Jej mąż jest nieznany.[11]

RelacjeEdytuj

Arrow RR Główny artykuł: Fanon:Mimi Tachikawa

AdnotacjeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki