FANDOM

Mervamon
メルヴァモン
Mervamon b.jpg
Poziom Perfekt [1]
Typ Ludzkie bóstwo (God Man) [2]
Grupa Dwunastka Olimpu
Lista Digimonów

Mervamon to Digimon należący do Dwunastki Olimpu, występujący pod postacią kobiety. Dojrzała i zgromadziła doświadczenie oraz osiągnięcia przebywając pod postacią Minervamon. Jej natura stała się bardzo opanowana i dorosła w porównaniu do swojej poprzedniej postaci. Została Mervamon w pogoni za zmysłowością i elegancją. Jej maniery, mowa i zachowanie są pełne elegancji, przynosząc zmysłowość swojemu otoczeniu. Poszukuje zmysłowości w walce i fascynuje tych, któzy widzą jej wyrafinowany, elegancki taniec. Dzięki temu, występuje duża grupa Digimonów, która stała się fanami Mervamon po jej obserwacji. W walce korzysta z miecza Olympia Kai (jap. "Ulepszona Olympia") w swojej prawej dłoni i węża Medullia[3] na lewej ręce.[2] Jej specjalny atak to Finałowy Obrotowy Cios.

Techniki specjalneEdytuj

Final Strike Roll (Finałowy Obrotowy Cios) [2]
ファイナルストライクロール
Wykonuje cięcie wyprowadzone z obrotu wprzód za pomocą naładowanego mocą Olympia Kai.

Nightstalker (dosł. Nocny Prześladowca) [2]
ナイトストーカー
Wyciąga Medullię, która uparcie goni wroga chcąc połknąć go w całości.

Love Poison (Trucizna Miłości) [2]
ラブポイズン
Używa swojego czaru, żeby wykorzystać witalność wrogów, którzy wchłonęli toksyczną mgłę wypuszczoną z paszczy Medulli.

Madness Merry-go-round DX (Szaleńcza Karuzela DX) [2]
マッドネスメリーゴーランドDX
Wykonuje wirujące, zbyt szybkie do zauważenia poziome cięcie za pomocą Olympia Kai i Medulli, zmieniając się w tornado rozrywające wroga na strzępy.

EwolucjaEdytuj

PrzedEdytuj

PoEdytuj

WystępujeEdytuj

Etymologia imieniaEdytuj

"Merva" - etruska bogini mądrości, sztuki, rzemiosła, zdrowia i wojny.

AdnotacjeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki