FANDOM

Ten artykuł mówi o postaci z Digimon Tamers. Informacje o Digimonie jako gatunku znajdziesz tutaj: MarinAngemon.

MarinAngemon
MarineAngemon b.jpg
Występuje Digimon Tamers
Partner Kenta Kitagawa
Aktorzy JAP: Ai Iwamura
ANG: Wendee Lee, Mona Marshall
Postać

MarinAngemon to Ostateczny Digimon Wróżka, typu antywirusa. Pomimo imienia, ten Digimon nie ma żadnych powiązań z Angemonem i jego ewolucjami. MarinAngemon podobno zamieszkuje głębiny Sieciowego Oceanu, jednakże jest rzadko spotykany przez Wodne Digimony.

Digimon TamersEdytuj

MarinAngemon był Ostatecznym Digimonem w Digimon Tamers, który pomógł Suwerennym w walce z D-Reaperem. Jednakże, MarinAngemon polubił Kentę tak bardzo, że został jego partnerem. Pomimo swojej niewielkiej siły, MarinAngemon był niespodziewanym przyjacielem podczas walki z D-Reaperem, kiedy jego miłosne ataki wystraszyły Agenta "Juri", jako, że D-Reaper był żywiony tylko przez negatywne emocje Juri. Jego moce były też przydatne w odnawianiu energii Pogromców, kiedy Czerwona Karta nawaliła. MarinAngemon stworzył bąbelki, które chroniły ich przed szkodliwym działaniem D-Reapera.
Gdy Digimony wracały do Cyfrowego Świata, MarinAngemon był jedynym, który nie dedigimorfował do wcześniejszych stadiów. Był już na tyle mały, że mógł przejść przez bramę bez problemu. Niestety, był zmuszony pożegnać się ze swoim przyjacielem.

Digimon Tamers: Uciekający LocomonEdytuj

W filmie Uciekający Locomon, MarinAngemon był z Kentą na zakupach, szukając prezentu dla Ruki. Pomógł w walce przeciwko Parasimonom, a sam uczestniczył ze swoim Pogromcą w urodzinach Ruki.

Ataki w animeEdytuj

Nazwa Japoński Inne wersje
Ocean Love オーシャンラブ EN: Kahuna Waves
Wypuszcza podobne do serc bańki, które mogą leczyć sojuszników i ranić wrogów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki