FANDOM

Ten artykuł został wyróżniony
Ten artykuł został wyróżniony

MadLeomon
MadLeomon t.jpg
Występuje Digimon Xros Wars
Aktorzy Nobuo Tobita
Ewolucja Armed MadLeomon, MadLeomon Orochi Mode, MadLeomon Final Mode
Postać

Ten artykuł mówi o postaci z Digimon Xros Wars. Informacje o Digimonie jako gatunku znajdziesz tutaj: MadLeomon.

MadLeomon to członek Armii Bagura i dowódca dużego oddziału Digimonów. Pojawia się już w pierwszym odcinku Digimon Xros Wars. Jest podkomendnym Tactimona.

Digimon Xros WarsEdytuj

MadLeomon debiutuje w pierwszym odcinku serii. Gdy bohaterowie po raz pierwszy zjawili się w Cyfrowym Świecie, wpadli na wysłany przez niego oddział składający się m.in. z Mammothmonów. Gdy zły Digimon zauważył bohaterów, postanowił ich wyeliminować. Na szczęście do walki włączył się Shoutmon, Ballistamon oraz oddział Starmona. Wtedy Digimon zaabsorbował dane swoich żołnierzy i zmienił się w swoją ulepszoną formę - "Armed MadLeomona". Nowo powstały Digimon prawie zabił Shoutmona i Ballistamona. Xros Loader Taikiego przemówił, każąc użyć jego mocy. Gdy Chłopak wykrzyczał słowa "DigiXros", Shoutmon i Ballistamon połączyli się ze sobą, tworząc niepełną formę Shoutmona X3. Digimon szybko pokonał wroga po czym fuzja się rozpadła. Shoutmon dokończył dzieła używając Star Sword. Tactimon wytworzył portal, po czym wessał MadLeomona i pozostałych żołnierzy.

Następnym razem MadLeomon postanowił zaatakować Wioskę Uśmiechu - dom Shoutmona. Zanim sam dotarł do wioski, udało mu się dopaść Taikiego, Akari i Zenjirou. Bohaterom udało się uciec, lecz zły Digimon nasłał na nich Orochimona. Gdy przyjaciele nie mieli już dokąd uciec, zjawił się Shoutmon wraz z Ballistamonem. Gdy MadLeomon zauważył, że może przegrać, połączył się z Orochimonem formując "MadLeomona Orochi Mode". Ballistamon zdołał zablokować atak Digimona, po czym Shoutmon ruszył do ataku. MadLeomon stwierdził, że Ballistamon dysponuje sporą siłą, ale brak mu szybkości, natomiast Shoutmon jest szybki, ale brak mu strategicznego myślenia. Gdy śmiertelnie zranił Shoutmona i Ballistamona, Taiki znów użył DigiXros. Nowo powstały Shoutmon X2 pokonał wroga, po czym zły Digimon znów musiał się wycofać. Za kolejną przegraną, Tactimon zamknął MadLeomona w więzieniu.

Tactimon postanowił dać MadLeomonowi ostatnią szansę, gdy zobowiązał się przed Bagramonem zlikwidować nowe zagrożenie jakim stał się dla armii Taiki. Gdy Drimogemon kopiąc tunele pod ziemią wioski spowodował nienaturalny rozrost bambusów wywołując chaos, MadLeomon zaatakował z armią Pteramonów i Apemonów. Shoutmon X2 nie miał problemów w walce, lecz wtedy zły Digimon wessał dane Apemonów zmieniając się w swoje ostateczne wcielenie - "MadLeomona Final Mode". Nowy tryb MadLeomona okazał się zbyt silny i znokautował Shoutmona X2. Do walki włączył się także Dorulumon szukający zbiegłego Cutemona. Wspólny atak Shoutmona X2 i Dorulumona unicestwił nowe wcielenie wroga. Jednakże MadLeomon powstawił wszystko na jedną kartę, postanawiając skorzystać ze swojej ostatecznej siły, chcąc zabić zarówno siebie jak i swoich przeciwników. Na sczęście Taiki przypomniał sobie swój sen, w którym Dorulumon był jednym z elementów nowej formy DigiXros. Użył mocy Xros Loadera, dzięki czemu powstał Shoutmon X3, który ostatecznie zniszczył MadLeomona. Pokonanie złego Digimona wyzwoliło Code Crown Zielonej Strefy.

Inne formyEdytuj

Armed MadLeomonEdytuj

MadLeomon Armed Mode t.jpg

Armed MadLeomon

Forma MadLeomona, którą osiągnął gdy zaabsorbował dane swoich żołnierzy (m.in. Mammothmonów). Był teraz wyposażony w metalową zbroję i dużą piłę łańcuchową. Użył swojej nowej broni do wytworzenia rozpadliny, w którą wpadli Shoutmon i Ballistamon. Gdy Armed MadLeomon chciał ich wykończyć, Taiki użył swojego Xros Loadera, łącząc ze sobą obydwa Digimony. Nowo powstała fuzja pokonała złego Digimona, przez co cofnął się do swojej poprzedniej formy.

MadLeomon Orochi ModeEdytuj

MadLeomon Orochi Mode t.jpg

MadLeomon Orochi Mode

Gdy Shoutmon i Ballistamon prawie pokonali wysłanego przez MadLeomona Orochimona, zły Digimon dokonał z nim DigiXros tworząc MadLeomona Orochi Mode. Ballistamon co prawda zablokował jego atak, lecz Shoutmon wyskoczył w jego kieruku zbyt szybko, odsłaniając się na cios. Gdy Taiki użył Xros Loadera, obydwa Digimony połączyły się tworząc Shoutmona X2. Dzięki swojej technice specjalnej unicestwił MadLeomona Orochi Mode. Z powrotem w swojej poprzedniej postaci, MadLeomon wycofał się.

MadLeomon Final ModeEdytuj

MadLeomon Final Mode t.jpg

MadLeomon Final Mode

Gdy MadLeomon dostał kolejną szansę od Tactimona, poprowadził armię Pteramonów i Apemonów na Wioskę Uśmiechu. Gdy Shoutmon X2 odparł atak żołnierzy, zły Digimon zaabsorbował dane Apemonów zmieniając się w swoje ostateczne wcielenie. Nowa forma szybko pokonała Shoutmona X2. Gdy do walki włączył się także Dorulumon, Digimony wspólnymi siłami zniszczyły nowy tryb MadLeomona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki