FANDOM

Lands.jpg

Lądy na tle kompletnej Code Crown i siedziby Armii Bagra

Ląd (jap. ランド Rando) to siedem części Cyfrowego Świata w uniwersum Digimon Xros Wars, powstałe kiedy Bagramon zdobył kompletną Koronę Kodu. Lądy okrążają Wielki Demoniczny Pałac Bagra, a uzyskana z nich negatywna energia jest używana do wzmocnienia Korony Kodu. Każdy z lądów jest rządzony przez jednego z Generałów Śmierci.

Dragon LandEdytuj

Dragon Land (jap. ドラゴン ランド Doragon Rando, Smoczy Ląd) to ląd rządzony przez Dorbickmona, "Płonącą Furię". Jest zamieszkany przez roślinne i owadzie Digimony i rządzony przez smoki. Po pokonaniu Dorbickmona, ląd został przejęty przez Xros Heart i Blue Flare.

Vampire LandEdytuj

Vampire Land (jap. ヴァンパイアランド Vanpaia Rando, Ląd Wampirów) to ląd rządzony przez NeoVamdemona, "Światło Księżyca".

Honey LandEdytuj

Honey Land (jap. ハニーランド Hanī Rando, Miodowy Ląd) to ląd rządzony przez Zamielmona, "Ducha Drzew".

Cyber LandEdytuj

Cyber Land (jap. サイバーランド Saibā Rando, Cyber Ląd) to ląd rządzony przez Splashmona, "Wodnego Tygrysa".

Gold LandEdytuj

Gold Land (jap. ゴールドランド Gorūdo Rando, Złoty Ląd) to ląd rządzony przez Olegmona, "Złotego Złodzieja".

Canyon LandEdytuj

Canyon Land (jap. キャニオンランド Kyanion Rando, Ląd Kanionów) to ląd rządzony przez Gravimona, "Ziemne Bóstwo".

Bright LandEdytuj

Bright Land (jap. ブライトランド Buraito Rando, Lśniący Ląd) to ląd rządzony przez Apollomona, "Słońce".

Hell's FieldEdytuj

Hell's Field (Pole Piekła) to znajdujące się pod Bright Land piekło Cyfrowego Świata, które zwiększa siłę złych Digimonów. Lokacjami w tym miejscu jest pole zbudowane z metalowych kolców, czerwony ocean oraz dwa zamki - biały i czarny.

Ten artykuł wymaga rozbudowania.
Ten artykuł jest niekompletny. Pomóż w jego rozbudowie dodając brakujące dane. Co należy dodać: Opis i grafiki poszczególnych lądów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki