FANDOM

Lider wybranych dzieci (Lider Tamersów) - członek drużyny wybranych dzieci lub Tamersów, który podejmuje najważniejsze decyzje. Znakiem rozpoznawczym liderów są gogle na głowie. Często Liderzy są wielbicielami sportu. Najczęstszym ubiorem Lidera są: szorty, t-shirt, czasami kurtka, koszula lub bluza, adidasy, rękawice.

Liderzy w animeEdytuj

Taichi YagamiEdytuj

Tai-a
Arrow RR Główny artykuł: Taichi Yagami

Lider orginalnej grupy Wybranych Dzieci w pierwszej serii przygód o Digimonach. To on zapoczątkował tradycję noszenia gogli na głowie. To co go odróżnia od innych Liderów to niebieska opaska pod goglami. Nosi niebieski t-shirt z żółtymi gwiazdkami na ramionach (każde jego ubranie zawsze miało gwiazdkę na każdym z ramion), brązowe szorty, białe adidasy oraz białe rękawice. Na ręce ma czarną opaskę.

Daisuke MotomiyaEdytuj

Char-daisuke
Arrow RR Główny artykuł: Daisuke Motomiya

Drugi Lider DigiWybrańców, pojawia się po raz pierwszy na początku drugiej serii przejmując przywództwo od Taichiego, swojego idola. Początkowo Davis miał swoje, kwadratowe gogle ale pękły mu kiedy skoczył z góry. Potem na znak uznania odwagi Daisuke, Taichi oddał mu swoje gogle. Gdy wchodził do DigiŚwiata, jakikolwiek jego strój zmieniał się na następujący: niebiesko-czerwona kurtka z białym kożuchem, żółte rękawice, biały t-shirt, zielone szorty, pomarańczowe buty.

Takato MatsudaEdytuj

Takato
Arrow RR Główny artykuł: Takato Matsuda

Lider Tamersów w Digimon Tamers. Nosi okrągłe, żółte gogle z niebieskimi szybkami. Ubrany w niebieski t-shirt, szare szorty, zielone adidasy z wyciągniętymi na wierzch "językami". Na obu rękach ma żółte frotki.

Takuya KanbaraEdytuj

Takuya
Arrow RR Główny artykuł: Takuya Kanbara

Przywódca grupy Wybranych Dzieci z serii Frontier. Nosi kwadratowe gogle założone na odwróconą, zieloną czapkę z daszkiem. Ma czerwoną koszulę założoną na żółty t-shirt, szare szorty, zielone rękawice, pomarańczowo-czerwone adidasy z wyciągniętymi "językami", zieloną czapkę z daszkiem.

Masaru DaimonEdytuj

Marcus
Arrow RR Główny artykuł: Masaru Daimon

Piąty Lider w anime. Pojawia się w Digimon Savers. Jego strój odbiega od reguły stosowanej w poprzednich seriach. Jako jedyny Lider, nie nosi gogli. Ubrany jest w czerwoną koszulę założoną na biały t-shirt, niebieskie jeansy, bordowe adidasy.

Taiki KudouEdytuj

Taiki Kudou3
Arrow RR Główny artykuł: Taiki Kudou

Taiki to główny protagonista serii Xros Wars. Jego ubiór jest powrotem do klasycznego wyglądu Lidera. Jest on ubrany w niebieską koszulkę, czerwony bezrękawnik, szare szorty, białe rękawice i czerwono-białe buty. Na głowie ma zielone gogle z niebieskimi szkiełkami.

Tagiru AkashiEdytuj

Tagiru Akashi
Arrow RR Główny artykuł: Tagiru Akashi

Tagiru Akashi to protagonista drugiej części Digimon Xros Wars, Młodzi łowcy biegnący przez czas.

Haru ShinkaiEdytuj

Haru Shinkai
Arrow RR Główny artykuł: Haru Shinkai

Haru to protagonista Appli Monsters. Podobnie jak główne postacie pozostałych serii, jego znakiem rozpoznawczym są gogle.

Liderzy w mangachEdytuj

Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki