FANDOM

Ten artykuł mówi o postaci z Digimon Tamers. Informacje o Digimonie jako gatunku znajdziesz tutaj: Leomon.

Leomon
Leomon b.jpg
Występuje Digimon Tamers
Partner Juri Katou
Aktorzy JAP: Hiroaki Hirata
ANG: Paul St. Peter
Postać

Leomon jest fikcyjną postacią w Digimon Tamers. Odważny i szlachetny wojownik. Wierzył, że wszyscy mają odgórnie zapisane przeznaczenie, którego się nie da zmienić. Zna różne sztuki walki. Jest partnerem Juri.

Digimon TamersEdytuj

Leomon jest DigiPartnerem Juri. Zanim pojawił się w Realnym Świecie, Leomon znał tylko niekończący się konflikt między ludźmi, a Digimonami. Za pierwszym razem, był wystraszony pozytywnym nastawieniem Juri i myślą, że ma zostać jej partnerem. Dorósł do tego, by się o nią troszczyć i zostać jej partnerem po tym, jak prawie zmarł z rąk Makuramona.
Pomimo tego, że Juri wątpiła, czy powinna być Pogromcą, Leomon pokładał w niej ogromne pokłady wiary. Podczas ich wyprawy do DigiŚwiata, Leomon starał się jak najlepiej bronić Juri przed zagrożeniami przybywającymi ze strony Digimonów. Raz nawet użyła karty LadyDevimon by pomóc Leomonowi w walce z Orochimonem. Zginął z rąk Beelzebumona. Niestety nie wrócił nigdy do życia, ponieważ jego dane zostały wchłonięte przez wcześniej wspomnianego Digimona.

Ataki w animeEdytuj

Nazwa Japoński Inne wersje
Jūouken 獣王拳 PL: Pięść Króla Zwierząt
EN: Fist of the Beast King
Wypuszcza pocisk z pięści, przypominający głowę lwa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki