FANDOM

Kouichi Kimura
Kouichi Kimura t.gif
Występuje Digimon Frontier
Wiek Japonia: 11
Ameryka: 12
Płeć M
Narodowość Japonia
Partner Nie dotyczy
Postać

Kouichi Kimura (木村 輝一 Kimura Kouichi) jest fikcyjną postacią z serii anime Digimon Frontier. Jest jednym z "DigiWybrańców", dzieci, które zostały wybrane by mogły przemieniać się w Digimony w celu uratowania Cyfrowego Świata. Pierwotnie był wybrany przez Cherubimona, by walczył jako jeden z jego złych wojowników.

Digimon FrontierEdytuj

Jest bratem bliźniakiem Kouji'ego i starszym z bliźniaków. Ich rodzice rozwiedli się, gdy chłopcy byli bardzo mali i żadne z nich nie pamiętało drugiego. Jego mama nigdy nie powiedziała mu o jego bracie i Kouichi odkrył fakt, że posiada brata, gdy jego babcia od strony mamy była na skraju śmierci i mu powiedziała o tym. Kouichi, wiedząc, że jego mama ma zbyt dużo zmartwień - nie powiedział jej, że wie o Koujim i poszedł go szukać samotnie. Po znalezieniu, gdzie Kouji mieszka, Kouichi zaczął sporadycznie przyglądać się Kouji'emu i jego zwyczajom, chcąc spotkać się ze swoim nowo odnalezionym bratem, ale nigdy nie był w stanie odezwać się i przeszkodzić tej szczęśliwej rodzinie. W sercu rodził się żal do ojca, że porzucił go i jego mamę, o którą Kouichi strasznie się martwił, bo pracowała wiele godzin. Tego samego dnia, gdy reszta DigiWybrańcy zebrała się by wyruszyć do Cyfrowego Świata, zdecydował się, że chce spotkać Kouji'ego i śledził go aż do stacji pociągów. Kouichi biegł za Koujim, ale stracił go na moment, gdy winda zamknęła się. Pobiegł więc po schodach i spadł z nich. Kouichi został zabrany do wyizolowanego sektoru w DigiŚwiecie, gdzie spotkał Cherubimona, który wyczuł jego smutek i ciemność zamieszkującą jego serce, namawiając go do walki. Usunął wszystkie wspomnienia Kouichi'ego i dał mu skorumpowaną ludzką duszę Ciemności, tworząc duchową formę Duskmona. Jego wszystkie wspomnienia zostały uśpione aż do momentu, gdy spotkał się twarzą w twarz z Kouji'm po raz pierwszy. Powoli zaczynał przypominać sobie wszystko, co stracił i czuł zagubienie oraz gniew. W pewnym momencie Ofanimon postanowiła zwiększyć jego ból i przywrócić mu większość wspomnień, by przypomniał sobie kim jest. Ostatecznie został wyzwolony przez Kouji'ego spod władzy Cherubimona, a Kouichi zrozumiał, że siły mroku nie muszą wcale być złe i oczyścił Duszę Ciemności, walcząc u boku swojego brata i pozostałych DigiWybrańców. W późniejszym rozwoju akcji, Kouichi zaczyna odkrywać, że tak naprawdę nie jest w DigiŚwiecie. Przy kilku okazjach zauważa, że pozostali DigiWybrańcy są poważnie ranni i mają swój kod fraktalny, a on nie. W kluczowym rozwoju akcji, LordKnightmon ujawnia, że jest jako duch w cyfrowym świecie i nie posiada ciała tutaj. Męczy go to przez resztę sezonu. Bokomon podsłuchał rozmowę i obiecał Kouichi'emu, że nikomu nie powie, jednakże złamał tę obietnicę. W finałowej balce z Lucemonem, Kouichi poświęca siebie, by uratować pozostałych i oddaje swoją duszę mroku do Kouji'ego. Umożliwia to finałową, starożytną duchową ewolucję w Susanoomona. W ostatnim odcinku, Löwemon ujawnia, że Kouichi wciąż żyje ale jest strasznie ranny. Pozostali DigiWybrańcy wracają do świata realnego, gdzie znajdują Kouichi'ego ledwo żywego na sali operacyjnej. Lekarze starali się go desperacko przywrócić, jednakże dopiero łzy Kouji'ego i DigiPiloty wszystkich były w stanie go przywrócić do życia. W epilogu, zostały pokazane, że Kouji spotkał się z ich biologiczną matką.

Formy DigimonaEdytuj

Jako Duskmon, Kouichi nie posiadał żadnych wspomnień ze swojej przeszłości dopóki prawie nie zabił Kouji'ego podczas ich dwóch pierwszych konfrontacji. Słysząc imię Kouji'ego, spowodował wielki ból Duskmonowi. Po tym wszystkim, Duskmon walczył z Kouji'm, by odkryć powiązanie pomiędzy nimi. Cherubimon dał mu duszę bestii, by mógł stać się Velgmonem ale Ofanimon uwolniła go władzy sił mroku. Kouichi natomiast oczyścił Duszę Mroku, uwalniając jej prawdziwą siłę. Kiedy Kouichi zrozumiał, że Ciemność nie znaczy to samo, co Zło, Kouji używa Duszy Mroku by stać się prawdziwym wojownikiem, przyzywając do siebie starożytną moc AncientSphinxmon'a. Gdy jego brat bliźniak, Kouji był "Wilkiem Światła", Kouichi jest "Lwem Ciemności". Co więcej, kiedykolwiek Kouichi duchowo ewoluuje, jego kod fraktalny jest nieco dłuższy niż pozostałych Wojowników, może wynikać to z faktu, że jego ciało nie jest obecne w DigiŚwiecie.

DuskmonEdytuj

Hdark.jpg
Duskmon b.jpg

Duskmon

Jeden ze złych wojowników Cherubimona, Duskmon może zmienić innego Digimona w mroczną energię. Jest świetnym szermierzem, który potrafi poszerzać ostrza ze swojego ramienia. Zabił Abormona, gdy uznał, że ten jest bezużyteczny bez swojej duszy bestii i zabrał jego kod fraktalny.

VelgmonEdytuj

Bdark.jpg
Velgemon.jpg

Velgmon

Cherubimon dał Duskmonowi duszę bestii ciemności i możliwość do slide ewolucji w Velgmona w celu 'uwolnienia' go od człowieczeństwa. Nazywany jest "Pochłaniaczem Śmierci". Duskmon nienawidzi zmieniać się w tę formę dopóki to nie jest konieczne. Jest bardzo silna tak, że kombinacja sił Ardhamona oraz BeoWulfmona jest wystarczająco silna do walki z nim.

LöwemonEdytuj

Ldark.jpg
Loweemon t.gif

Löwemon

Używając prawdziwej duszy ludzkiej ciemności, Kouichi może stać się Löwemonem. Jego siła pochodzi od AncientSphinxmona. Posiada włócznię, którą wymierza sprawiedliwość oraz tarczę.

KaiserLeomonEdytuj

Kdark.jpg
JagerLoweemon t.gif

KaiserLeomon

Używając Duszy Bestii Mroku, Kouichi może stać się KaiserLeomonem. Kouichi był drugą osobą obok Izumi, która potrafiła od razu kontrolować swoją duszę bestii bez żadnego większego wyzwania. Powodem dla którego Kouichi był w stanie kontrolować swoją Duszę Bestii tak szybko jest chęć obrony swojego brata.

AncientSphinxmonEdytuj

RelacjeEdytuj

Arrow RR.png Główny artykuł: Fanon:Kouichi Kimura

Więcej z Fandomu

Losowa wiki