FANDOM

Knightmon
ナイトモン
Knightmon b
Poziom Perfekt
Atrybut Dane
Typ Wojownik (Warrior)
Pole Metal Empire
Virus Busters
Lista Digimonów

Knightmon to Perfekcyjny Digimon Wojownik typu danych. Jest pokryty niezwykle ciężką zbroją zbudowaną z Chromowego Digizoidu. Nawet pomimo wagi swojego uzbrojenia, potrafi bardzo łatwo władać swoim mieczem. Chodzą pogłoski, że jego masywna zbroja ma tłumić jego moc; inni mówią, że chroni go przed wpadnięciem w niekontrolowany szał. Jego życiowym celem jest wiernie służyć swojemu panu. Jest z natury bardzo lojalny. Z tego też powodu, Knightmon cierpi męczarnie gdy ma być albo całkowicie dobry, albo całkowicie zły, w zależności jakiego atrybutu jest jego władca. Jego specjalny atak to Miecz Berserka.

Techniki SpecjalneEdytuj

Berserk Sword (Miecz Berserka)
ベルセルクソード
Atakuje dziko za pomocą swojego miecza, rozcinając cel na pół jednym ciosem.

The Duel (Pojedynek)
ザ・デュエル

Grand Smash (Wielkie Miażdżenie)
グランドスマッシュ

Checkmate Break (Miażdżący Szach-mat)
チェックメイトブレイク
Atak łączony z PawnChessmonami. Digimony ustawiają się w specjalnej formacji po czym wszystkie szarżują na wroga.

Checkmate Seven (Siódemka Szach-mat)
チェックメイト・セブン

EwolucjaEdytuj

PrzedEdytuj

PoEdytuj

WystępujeEdytuj

  • Digimon Adventure 02 : Knightmon został stworzony przez Arukenimon i wysłany w celu zniszczenia pierwszego Świętego Kamienia. Bohaterowie starali się go powstrzymać, lecz Digimon zdołał uszkodzić pierścień okalający kamień. Wywołało to ból u BlackWarGreymona, który dokończył dzieła, niszcząc zarówno kamień jak i Knightmona.

Etymologia imieniaEdytuj

"Knight" - en:"rycerz".

AdnotacjeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki