FANDOM

Junpei Shibayama
Junpei
Występuje Digimon Frontier
Digimon Adventure V-Tamer 01
Wiek Japonia: 12
Ameryka: 13
Płeć M
Narodowość Japonia
Partner Nie dotyczy
Postać

Izumi Orimoto jest fikcyjną postacią w anime Digimon Frontier. Jest jednym z DigiWybrańców, dzieci, kóre otrzymały możliwość przemiany w Digimona, by uratować Cyfrowy Świat. Junpei jest jedyną członkinią grupy, która posiada Dusze Gromu i dziedziczy moc AncientBeatmona.

Digimon FrontierEdytuj

Na początku serii, Junpei wykazuje zazdrość względem Takuyi, ponieważ był idolem dla Tomoki'ego a także potrafił połączyć swoje dwie dusze w jedną, silniejszą. Pomimo swoich uczuć do Izumi, właściwie nieodwzajemnionej miłości zbliżają się do siebie podczas trwania serii. Junpei stara się także ukryć fakt, że boi się samotności i braku przyjaciół w świecie realnym.

Formy DigimonaEdytuj

BlitzmonEdytuj

Blitzmon

Blitzmon

Snimon i jego podwładni Goburimony używały Duszy jako zasilania dla ich Wietrznej Fabryki. Kiedy Junpei odnalazł swoją duszę, uderzając w ścianę kulą, by odwrócić uwagę Snimona. Następnie przemienił się i z łatwością pokonał insekty.[1]

Po pokonaniu Volcamona w zimnej strefie Sefirotmona, pojawił się cień Blitzmona reprezentujący samotność Junpeia. Starał się namówić go, by porzucił swoich przyjaciół i zapomniał, że ktokolwiek o niego dba. Blitzmon zmienił się w Bolgmona, a cień powtórzył tę czynność, by stanąć do walki z przeciwnikiem.[2]

BolgmonEdytuj

MetalKabuterimon b

Bolgmon

Junpei zdobywa ową duszę od Whamona i szybko używa jej mocy do zniszczenia Grottomona.[3]

Gdy Junpei przemienia się w Bolgmona by walczyć przeciwko swojemu cieniowi, tamten też robi to samo. Pomimo tego, że fałszywy Bolgmon chce zniszczyć wiarę Junpeia w przyjaciół, prawdziwi Takuya, Tomoki, Koji i Izumi pojawiają się by go wspomóc. Dzięki temu szybko wygrywa walkę.[2]

AncientBeatmonEdytuj

Arrow RR Główny artykuł: AncientBeatmon (Frontier)

SusanoomonEdytuj

RelacjeEdytuj

Arrow RR Główny artykuł: Fanon:Junpei Shibayama

AdnotacjeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki