FANDOM

Jesmon
ジエスモン
Jesmon b.jpg
Rōmaji Jesumon
Poziom Ostateczny [1]
Atrybut Dane [1]
Typ Święty rycerz [1]
Pole Virus Busters [2]
Grupa Royal Knights
Lista Digimonów
Virus Busters

Jesmon to Digimon Święty rycerz, który przekroczył perfekcję lśniąca z kryształu na klatce piersiowej SaviorHuckmona, przyjął swoją ostateczną postać i dostał tytuł "Królewskiego Rycerza", najwyższy tytuł w Ochronie Sieci. Ma wrodzony dar wyczuwania różnych niecodziennych zjawisk i oznak chaosu w Cyfrowym Świecie i jest pierwszym z Rycerzy, który przybiega na pomoc. Mówi się, że zamiast działać pojedynczo, Jesmon współpracuje z pobliskimi Digimonami i Sistermonami. Jesmon nie jest zadufany w sobie i jego działania opierają się na grupie, co jest rzadkie wśród Królewskich Rycerzy. Obserwując Hinukamuy swojego mentora Gankoomona, Jesmon otrzymał Atho, René i Por jako efekt ascetycznego treningu. Wszystkie trzy mają zdolność samoistnego działania zgodnie z rokzazami Jesmona i posiadają wiele umiejętności zachowania, jak bezpośrednie ataki, ochrona Jesmona czy ratowanie innych Digimonów. [1] Jego techniki specjalne to Tekken Seibai, Schwhertgeist i OS Generics.

Techniki specjalneEdytuj

Tekken Seibai (dosł. Wyrok miecza bruzd) [1]
轍剣成敗
Porusza się z wysoką prędkością i rozcina wroga ostrzami na ramionach.

Schwertgeist (niem. Duch miecza) [1]
シュベルトガイスト
Wielokierunkowa kontra z Atho, René i Por, która blokuje każdy atak wroga och dziewięcioma ostrzami.

OS Generics
アウスジェネリクス
Czasowo nadpisuje swoje dane i nagina prawa natury, dzięki czemu jego umiejętności nie są limitowane prawami Cyfrowego Świata, co umożliwia Jesmonowi pokonanie każdego wroga bez otrzymania najmniejszych obrażeń.

EwolucjaEdytuj

PrzedEdytuj

GryEdytuj

Gra karcianaEdytuj

Etymologia imieniaEdytuj

Prawdopodobnie od "Jesuit" (ang. "Jezuita").

AdnotacjeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki