FANDOM

Hypnos jest nazwą fikcyjnej organizacji pojawiającej się w Digimon Tamers. Ich działalnością jest wykrycie i odesłanie wszelkich zbiegłych Digimonów do ich świata. Organizacja została nazwana po jednym z horrorów Lovecraft'a oraz Hypnos.

HistoriaEdytuj

Mitsuo Yamaki i HypnosEdytuj

Główny artykuł: Mitsuo Yamaki

ProgramyEdytuj

Podczas ich prób zniszczenia Digimonów, które zostały stworzone z komputerowych danych, Hypnos tworzy dwa programy do zrealizowania tego celu. Yuggoth i Shaggai są nawiązaniami do mitologii Cthulu H.P. Lovecraft'a.

YuggothEdytuj

Yuggoth jest programem, wirtualną energią, która wyszukuje zbiegłe Digimony i prawdopodobnie kasuje je. W niektórych wypadkach, Digimonom udaje się oszukać Yuggotha i przejść do naszego wymiaru niezauważalnym. W późniejszym rozwoju akcji Yuggoth został zainstalowany dla pojazdu Gallantmon'a - Grani'ego.

JuggernautEdytuj

Juggernaut, znany też jako Shaggai w języku japońskim, jest najpotężniejszą bronią Hypnos. Tworzy wirtualny wir, który wciąga wszystkie dane do siebie łącznie z Digimonami. Programowi prawie udało się zniszczyć wiele Digimonów, ale okazało się nieskuteczne przy Devach, którym umożliwiło to wejście do ludzkiego świata. Juggernaut był pierwotny niestabilny, ale z czasem został zaktualizowany i przy zakończeniu wątku Dev - nie można było go zaatakować ze strony Cyfrowego Świata (dzięki stworzeniu Lodowej Ściany przez Dziką Bandę. Niestety, został on zniszczony przez Makuramon'a, który przeszedł do ludzkiego świata. Jego ostateczna forma została wgrana do Terriermon'a. W postaci MegaGargomon'a, on i jego partner Henry użyli go do Operacji Doobledbug. Sprawił, że wytworzył się wir, który cofał czas i tym samym powstrzymał D-Reapera przed zniszczeniem dwóch światów - cofając go do pierwotnej, niegroźnej formy.

Program ARKEdytuj

Program transportowany stworzony przez Hypnos ze współpracą Dzikiej Bandy. Zadaniem ARKi miał być transport DigiWybrańców do domu z Cyfrowego Świata. Jednakże, program ewoluuje ponad swoje oryginalne zamiary i kształtuje inteligencję. Później, gdy bohaterowie i ich Digimony są zajęte walką z D-Reaper'em, Hypnos odzyskuje i zmienia ARKę w atakujący pojazd, który materializuje się w ludzkim świecie. Niestety, jest to bezużyteczne do momentu, gdy Gallantmon przesyła swoją energię, tworząc Grani'ego.

PersonelEdytuj

NotatkiEdytuj

  • Niewypowiedziana ironia sytuacji Yamaki'ego polega na tym, iż prawdopodobnie to właśnie Hypnos stworzyli dziurę, słaby punkt między Światem Realnym a DigiŚwiatem, pozwalając przejść Digimonom do naszego wymiaru.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki