FANDOM

GrandLocomon
グランドロコモン
GrandLocomon b
Rōmaji Gurandorokomon
Angielskie imię GranLocomon
Poziom Ostateczny [1]
Typ Dane [1]
Pole Metal Empire
Nature Spirits
Nighmare Soldiers
Lista Digimonów

GrandLocomon (ang. GranLocomon) to Ostateczny Digimon-pojazd, ewolucyjna forma Locomona. Przekroczył limity prędkości, do których dążył Locomon i jeździ po sieci komputerowej z super-prędkością. Ma bardzo silnego ducha konkurencji, nierozważną osobowość i nieporównywalną siłę, dlatego też osoby zaatakowane przez tego Digimona zostają starte na proch. Chociaż GrandLocomon nie może poruszać się bez torów kolejowych, jest w stanie je wytworzyć w miejscach ich pozbawionych. Jego specjalny atak to Niszczycielskie Zderzenie.

Techniki specjalneEdytuj

Destroid Crash (Niszczycielskie Zderzenie) [1]
デストロイドクラッシュ
Taranuje wroga swoim nabijanym ostrzami kołem.

Limited Express Attack (Atak Limited Express) [1] [2]
リミテッドエキスプレスアタック

EwolucjaEdytuj

PrzedEdytuj

AnimeEdytuj

  • Digimon Tamers: Uciekający Digimon-ekspres: Locomon opętany przez Parasimona ewoluował w tę formę po zaatakowaniu realnego świata.
  • Digimon Xros Wars: GrandLocomon terroryzował mieszkańców Dust Zone, wymagając od nich kawałków metalu w zamian za olej i jedzenie. Gdy Taiki Kudou i pozostali zjawili się w strefie, postanowił ukraść Xros Loader chłopaka i użyć go do opuszczenia strefy. Pinochimon, wierząc że uda mu się wytargować wolność, ukradł urządzenie i dostarczył je tyranowi. GrandLocomon próbował aktywować efekt Xros Loadera przyśpieszając do dużej szybkości, lecz ostatecznie Pinochimon zdradził go i oddał Taikiemu jego własność. Ostatecznie zły Digimon został pokonany przez Xros Heart.

GryEdytuj

Gra karcianaEdytuj

Etymologia imieniaEdytuj

"Grand" (ang.) wielki, "locomotive" (ang.) lokomotywa.

AdnotacjeEdytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Oficjalny profil w Digimon Reference Book
  2. "Limited Express" to pociąg ekspresowy, który zatrzymuje się na limitowanej liczbie przystanków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki