FANDOM

Dziesięciu Wojowników (jap.十闘士, Juttoushi) (znani także jako Starożytni Wojownicy) to grupa dziesięciu potężnych Mega Digimonów z Digimon Frontier. Byli oryginalną grupą Legendarnych Wojowników DigiŚwiata i pokonali Lucemona przed wydarzeniami z anime. Żyjąc w starożytnych czasach, przekazali oni swoje umiejętności wielu przyszłym Digimonom i swoją własną siłę w formie 20 Legendarnych Dusz.

HistoriaEdytuj

Digimon FrontierEdytuj

AncientWarriors.jpg

Dziesięciu Wojowników w retrospekcji z Digimon Frontier

Wojownicy są pokazani w anime jedynie w formie retrospekcji, jednakże są często wspominani w samej fabule.
Przed wydarzeniami pokazanymi w Digimon Frontier, w DigiŚwiecie wybuchła wojna pomiędzy Ludzkimi Digimonami i Digimonami Bestii. Anielski Digimon, Lucemon, zstąpił do Cyfrowego Świata zaprowadzając pokój, jednakże niedługo zamienił się w tyrana rządzącego zasadą żelaznej pięści. Wtedy pojawiło się dziesięć Digimonów, które obaliły złego Digimona i uwięziły go w centrum DigiŚwiata - Strefie Mroku. To byli Starożytni Wojownicy. Uwięzienie Lucemona kosztowało ich jednak życie. Zanim zginęli, przekazali swoją moc w formie 20 Legendarnych Dusz i dali je pod opiekę Trzem Wielkim Aniołom - Dusze Wiatru i Światła Seraphimonowi; Ognia, Lodu i Gromu Ophanimon; Ziemi, Drewna, Wody, Stali i Mroku Cherubimonowi.

Island of Lost DigimonsEdytuj

Fabuła siódmego filmu o Digimonach wydała, że dwóch Starożytnych Wojowników - AncientGreymon i AncientGarurumon, walczyło kiedyś z jeszcze jednym wrogiem - Ornismonem, po czym uwięziło go na podróżującej wyspie. Gdy Murmuxmon obudził złego Digimona, dwóch Starożytnych wróciło by znów go pokonać.

CzłonkowieEdytuj

Do grupy należy dziesięć Mega Digimonów, których imię zaczyna się od przedrostka Ancient, starożytny. Każdy reprezentuje jeden z 10 żywiołów Cyfrowego Świata.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki