FANDOM

Arrow LL.png Odcinek 55 Arrow RR.png
Xros Wars screen55.png
Tytuł My, łowcy Digimonów!
Oryginalny tytuł おれたち、デジモンハンター!
Data Jp-flaga.png 2.10.2011
Studio Toei
Lista odcinków

StreszczenieEdytuj

Akcja odcinka rozgrywa się rok po wydarzeniach z poprzedniej serii. Taiki Kudou, Yuu Amano i Tagiru Akashi razem grają w mecz koszykówki, podczas którego ten ostatni ma niewielką kontuzję. Wracając z meczu, Taiki zauważa zaciemnioną sylwetkę, którą goni jakiś chłopiec. Chcąc iść dalej, powstrzymuje go Ryouma, który następnie niknie w tajemniczym świetle. Jakiś czas później, Tagiru udaje się do centrum gier. Tam zauważa dziwne zaburzenia czasoprzestrzeni i spotyka tajemniczą postać, którą ścigają trzy osoby. Tagiru rusza za nimi w pościg i wbiega w otwarty portal prowadzący do DigiQuartz. Przerażony Yuu, który był razem z nim postanawia zawiadomić Taikiego. Na miejscu spotyka Gumdramona i razem obserwują jak wspomniana trójka - Ryouma, Ren i Airu próbują upolować MetalTyranomona. Wroga osłabia Astamon, ale Digimon uwalnia się i ucieka. Na pytanie "co to za gra", Ryouma odpowiada: "to nie jest gra, to polowanie na Digimony", po czym cała trójka odchodzi. Za chwilę do chłopaka podchodzi tajemniczy zegarmistrz i transportuje go z powrotem do realnego świata. Na miejscu chłopak dostaje od niego Xros Loader, który nabiera bordowego koloru. W międzyczasie Taiki i Yuu obserwują niewidzialnego Digimona demolującego budynek. Na miejscu widzi także chłopaka, który wcześniej go ostrzegał. Po chwili spostrzegają Tagiru trzymającego w ręce Xros Loader. Chłopak używa funkcji Time Shift (zmiana czasu) i wraca do DigiQuartz. Taiki i Yuu biegną za nim. Na miejscu Tagiru i Gumdramon razem podejmują próbę polowania na MetalTyranomona. Gumdramon używa swojej techniki Fire Vortex, lecz wróg łapie go za ogon i odgryza młot na jego końcu. Przed niechybnym końcem ratuje go Tagiru. Wtedy Xros Loader chłopca zaczyna świecić światłem ewolucji. Gumdramon zmienia się w Arresterdramona i za pomocą techniki Prism Garret pokonuje wroga. Za chwilę na miejsce przybiegają Taiki i Yuu pokazując mu swoje Xros Loadery. Wtedy z Taikim kontaktuje się Shoutmon. Przerażony Gumdramon chowa się za plecami swojego partnera mówiąc "niedobrze, to król Digimonów!".

DigimonyEdytuj

EwolucjeEdytuj

  1. Gumdramon Arrow RR.png Arresterdramon

MuzykaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki