FANDOM

Arrow LL.png Odcinek 2 Arrow RR.png
Xros Wars screen2.jpg
Inne tytuły Shautomon, Hoeru!
Data (JAP): 13.07.2010
Studio Toei Animation
Lista odcinków

StreszczenieEdytuj

Shoutmon postanawia zaprowadzić Taikiego do swojej wioski - Wioski Uśmiechu, znajdującej się w Green Zone. Według Jijimona, "Strefy" to państwa Cyfrowego Świata. W międzyczasie, Armia Bagura atakuje wioskę. Z pomocą Ballistamona, Shoutmon próbuje zaatakować wrogiego Pteranomona, niestety bez rezultatu. Taiki postanawia użyć DigiXros - Pickmony formują wielką procę, dzięki której Shoutmon dosięga wroga i unicestwia go. W międzyczasie Akari rozpacza, chcąc wrócić do domu. Nagle pojawia się nowy Digimon - Cutemon i stara się pocieszyć dziewczynę. Scenie przygląda się wrogi Coelamon, który postanawia zaatakować. Jego próbę udaremnił Dorulumon, który jak się okazało szukał Cutemona. Dziękuje Akari za opiekę nad maluchem i odchodzi. W innym miejscu, Kiriha unicestwił wrogie plutony dzięki DigiXros Greymona i MailBirdramona. Utrata żołnierzy mocno rozwścieczyła MadLeomona. Tymczasem Shoutmon chcąc zatrzymać Taikiego w DigiŚwiecie postanawia zaaranżować przyjęcie powitalne. Podczas występu przy ognisku, Taiki stwierdza, że musi wraz z przyjaciółmi wracać do swojego świata. Załamany Shoutmon próbuje namówić go do zostania. Wspomina także o innych ludziach, którzy przybyli do tego świata. Bohaterowie postanawiają się z nimi spotkać, uważając że mogą wiedzieć jak wrócić do Realnego Świata. Shoutmon próbuje przebłagać Taikiego, mówiąc, że bez jego pomocy nie zostanie królem. Chłopak odpowiada, że to jego marzenie i sam powinien je spełnić. Zrozpaczony Shoutmon ucieka. W międzyczasie Armia Bagura zbliża się w kierunku wioski krocząc przez las, którym idą Taiki i pozostali. Shoutmon postanawia bronić wioski samemu, twierdząc że to była jego decyzja. Tymczasem MadLeomon chce zemścić się na ludziach i nasyła na nich Orochimona. Bohaterowie uciekają przed potworem, jednakże wpadają w pułapkę. Przed śmiercią ratuje ich Shoutmon, twierdząc, że nie mógł się od nich odwrócić. Wkrótce do walki dołącza się także Ballistamon. Nie chcąc znów przegrać, MadLeomon łączy się z Orochimonem tworząc "MadLeomona Orochi Mode", któremu udaje się mocno zranić obydwa Digimony. Gdy Shoutmon mówi, że chciał zostać królem by chronić swoją wioskę, Taiki nie może się od niego odwrócić. Dzięki mocy Xros Loadera Shoutmon i Ballistamon zmieniają się w "Shoutmona x2". Dzięki trikowi i technice Body Blaster, nowy Digimon pokonuje wroga, po czym MadLeomon znów musi się wycofać. Jednakże, nikt nie wiedział, że całemu zdarzeniu przyglądała się Nene.

DigimonyEdytuj

DigiXrosEdytuj

MuzykaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki