Fandom

Digimon Universe

Digimon Xros Wars: Młodzi łowcy biegnący przez czas

1844strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Digimon Xros Wars:
Młodzi łowcy biegnący przez czas
Plakat Xros Wars 3.png
Reżyser Yukio Kaizawa
Studio Toei Animation
Liczba odcinków 25
Premiery JAP: 2.10.2011
Poprzedni sezon DXW: Źli Generałowie Śmierci i siedem królestw
Następny sezon Digimon Universe Appli Monsters
Filmy pełnometrażowe ---
Anime

Digimon Xros Wars: Młodzi łowcy biegnący przez czas (jap. デジモンクロスウォーズ時を駆ける少年ハンターたち Dejimon Kurosu Wōzu Toki wo Kakeru Shounen Hantā-tachi) to trzecia część anime Digimon Xros Wars.

InformacjeEdytuj

Nowa seria została zapowiedziana przez październikowe wydanie czasopisma V-Jump. Magazyn przedstawił cztery nowe postacie oraz wydał, że akcja anime będzie się dziać pomiędzy światem ludzi i Cyfrowym, w której to przestrzeni jest skrywana jakaś tajemnica.

FabułaEdytuj

Bitwa o Cyfrowy Świat została wygrana przez Digimony i ludzi, którzy połączyli swoje siły. Akcja nowej serii dzieje się rok po tych wydarzeniach. Akashi Tagiru, członek ulicznej drużyny koszykówki "Xros Heart" stara się, żeby stać się lepszym od szanowanego przez siebie Taikiego Kudou i kolegi z tej samej klasy Yuu Amano, marząc, że kiedyś zostanie gwiazdą drużyny. Jednakże, spokój bohaterów przerywa grupa tajemniczych młodzików, którzy zostawiają im ostrzeżenie - "Od teraz nie mieszajcie się w nic, co będzie się działo w tym mieście". Tagiru, który nie zdaje sobie sprawy z tajemniczych wydarzeń, postanawia odwiedzić centrum gier. Wtedy dzieje się coś niezwykłego - to tak jakby czas zaczął płynąć inaczej niż dotychczas. Co więcej, coś wije się w oddali... Wtedy Tagiru słyszy głos kogoś rannego i dzięki zakrzywieniom czasoprzestrzeni wkracza do DigiQuartz - miejsca, w którym czas płynie inaczej niż w realnym świecie. Tam spotyka trójkę, którą widział wcześniej polującą na Digimona - to Ren, Airu i Ryouma. Tagiru ratuje przed nimi Gumdramona, Digimona który wcześniej wołał o pomoc. Oboje od razu się do siebie zbliżają i postanawiają zostać "Łowcami Digimonów". Chłopak odwiedza zegarmistrza, który daje mu Xros Loader. Jakiś czas później, Tagiru spotyka MetalTyranomona i postanawia wziąć udział w polowaniu. Niestety, potężny kontratak MetalTyranomona zagraża bohaterom. Wtedy Gumdramon super-ewoluuje w Arresterdramona i pokonuje wroga. Pierwsze polowanie zaliczone! Od teraz młodzi łowcy polują na Digimony pojawiające się w świecie ludzi i tym samym nowa przygoda właśnie się zaczęła! [1]

PostacieEdytuj

BohaterowieEdytuj

WrogowieEdytuj

MuzykaEdytuj

LinkiEdytuj

AdnotacjeEdytuj

Koromon.png
Ten artykuł jest jedynie zalążkiem i wymaga dopracowania. Pomóż w jego rozbudowie, dodając brakujące informacje.

Więcej w Fandom

Losowa wiki