Digimon Universe

Digimon Universe Appli Monsters - odcinek 3

1844strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Arrow LL.png Appli Monsters - odcinek 3 Arrow RR.png
DUAM3.png
Tytuł Stworzone przez nas postaci są gołe?! Szkolny loch Ropuremona!
Oryginalny tytuł 育てたキャラがスッポンポン!? ロープレモンの学校ダンジョン!
Data 15.10.2016
Studio Toei Animation
Lista odcinków

Stworzone przez nas postaci są gołe?! Szkolny loch Ropuremona! to trzeci odcinek anime Digimon Universe Appli Monsters.

StreszczenieEdytuj

DoGatchmon, fuzja Gatchmona i Navimona, jest wystarczająco silny, żeby przegonić Cameramona. Jakiś czas potem, Watson i przyjaciele pokazują Haru nową grę RPG, Fantasy Saga. Gdy chłopiec chce się pochwalić stworzoną przez siebie postacią, okazuje się zupełnie goła. Haru i Gatchmon dostrzegają, że stoi za tym zainfekowany Ropuremon. Appmon hakuje różne aplikacje, zmieniając całe miasto w grę fabularną. Ostatecznie, Haru i Gatchmon doganiają go w szkole przerobionej na loch pełen pułapek, skarbów i losowych przeciwników. Gdy bohaterowie trafiają wreszcie na Ropuremona, Haru postanawia użyć App-fuzji w celu pokonania wroga. Niestety, fuzja nie udaje się, czego efektem staje się Sukasimon. Ropuremon szybko pokonuje niepotrafiącego walczyć Appmona, natomiast Haru postanawia przekonać Ropuremona słowami i mówi, że dobrze się bawił, grając w jego grę. Wzruszony Ropuremon zostaje oczyszczony w L-Wirusa i Haru dostaje kolejny chip. Jak się później okazuje, chip Ropuremona należy do 7code, grupy siedmiu chipów potrzebnych do obalenia Leviathana. W nieokreślonym miejscu i czasie, Hackmon i Rei Katsura pokonują Mailmona, którego chip również należy do Seven Code.

PostacieEdytuj

LudzieEdytuj

AppmonyEdytuj

ApplinkEdytuj

  1. Gatchmon + Navimon Arrow RR.png DoGatchmon
  2. Gatchmon + Navimon Arrow RR.png Sukasimon

Więcej w Fandom