FANDOM

Appli Monsters - odcinek 1 Arrow RR
DUAM1
Tytuł Wynik wyszukiwania: Haru Shinkai! Nadejście Gatchmona!
Oryginalny tytuł 検索結果は新海ハル! ガッチモンあらわる!
Data 1.10.2016
Studio Toei Animation
Lista odcinków

Wynik wyszukiwania: Haru Shinkai! Nadejście Gatchmona! to pierwszy odcinek anime Digimon Universe Appli Monsters.

StreszczenieEdytuj

Gatchmon ucieka przed Leviathanem, gorączkowo poszukując "głównego bohatera", który mógłby zostać jego partnerem. Wynikiem jego wyszukiwania zostaje chłopak imieniem Haru Shinkai. Gatchmon próbuje wydostać się z wyszukiwarki w jego smartfonie, ale chłopiec nie pozwala Appmonowi wyjść. Jakiś czas później, Haru i Yuujin wracają razem ze szkoły. Haru skarży się koledze, że nie chce być ciągle postacią drugoplanową, a Yuujin mówi mu, że ma w sobie coś z bohatera, np. gogle. W tym samym czasie sygnalizacja świetlna zostaje zhakowana, naprowadzając Haru na automat z napojami, który wyświetla pytanie: "czy jesteś głównym bohaterem?". Chłopak waha się z odpowiedzią, gdy maszyna nagle wyrzuca z siebie nieaktywny AppliDrive. Nie wiedząc co się dzieje, Haru zabiera go do domu. Chłopak nie wie, że jest śledzony przez Cameramona, który składa raporty Leviathanowi.

Z powrotem w domu, Haru stara się rozwikłać tajemnicę AppliDrive, niestety bez powodzenia. Gdy postanawia poszukać odpowiedzi w internecie, z jego komórki wydostaje się Gatchmon. Po krótkim przedstawieniu, Haru słyszy krzyki swojej mamy - okazuje się, że "ktoś" rozsyła jej artykuły na bloga. Problem zdaje się dotyczyć całego miasta - ktoś zhakował sieci społecznościowe i rozsyła plotki po internecie. Gatchmon orientuje się, że jest za to odpowiedzialny Messemon, zainfekowany wirusem Appmon komunikacyjny. Messemon ucieka w Pole AR i Haru z Gatchmonem podążają jego śladem. W pełni zmaterializowany Messemon jest za silny dla pozostającego w formie chipu Gatchmona i szybko go pokonuje. Przeciwnik wykrzykuje, że Haru jest za słaby i zawsze pozostanie "postacią drugoplanową". Osłabiony Gatchmon mówi, że jego parametry wyszukiwania wyraźnie wskazały, że Haru jest bohaterem i wierzy w to, ponieważ są partnerami. Haru znajduje w sobie siłę i sprzeciwia się Messemenowi. Gdy wkłada chip Gatchmona do swojego AppliDrive, Appmon ulega AppRealizacji i staje do walki. Gatchmon próbuje znaleźć słaby punkt wroga, ale ciągły ostrzał Messemona nie pozwala mu zakończyć wyszukiwania. Haru postanawia sam znaleźć odpowiedź i otwiera konsolę wyszukiwarki, wpisując "jak powstrzymać spam?". Odpowiedź jest prosta: "oznaczyć wszystkie wiadomości jako przeczytane". Kiedy Messemon nie jest już w stanie skrzywdzić Gatchmona, ten łatwo go pokonuje, oczyszczając go z wirusa i zmieniając w chip. Gatchmon podnosi go, mówiąc że szuka konkretnego chipu, ale to nie ten. Bohaterowie wracają do domu, wciąż śledzeni przez Cameramona.

PostacieEdytuj

LudzieEdytuj

AppmonyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki