FANDOM

Arrow LL Odcinek 4 Arrow RR
ZT04 title jp
Tytuł DigiCesarz, król ciemności
Oryginalny tytuł 闇の王デジモンカイザー
Inne tytuły ANG: Iron Vegiemon
DE: Die Schwarzen Türme
Data Jp-flaga 23 kwietnia 2000
USA-flaga 26 sierpnia 2000
Studio Toei Animation
Lista odcinków

Yamato i pozostałe dzieci dostają wołanie o pomoc od Gabumona, który chce uwolnić wioskę spod władzy DigiCesarza.

StreszczenieEdytuj

DigiWybrańcy wraz z Taichim zajmują się ratowaniem Gottsumonów, które uwięził DigiCesarz. Uwalniają wszystkie i zabierają ze sobą do realnego świata, żeby znowu nie zostały zmuszone do walki przeciwko sobie. Zdziwiło to strasznie Koushiro, ponieważ martwił się, że ktoś może wejść do sali komputerowej w każdej chwili i odkryć istnienie Digimonów, co nie powinno nigdy się wydarzyć. Prosi także Miyako o jej DigiPilot, ponieważ one mogą otwierać bramę międzyświatową.
W międzyczasie, Gabumon jest więźniem DigiCesarza w jednej z wiosek. RedVegimon atakuje go, aż w końcu zrzuca z klifu i Digimon wpada do wody. Dopływa do brzegu, gdzie znajduje stary telewizor i prosi o kontakt z Yamato. W realnym świecie Takeru oraz Yamato rozmawiają ze sobą po koncercie i spotykają Jun, starszą siostrę Daisuke. Właśnie w tym momencie, Takeru dostaje wiadomość od Miyako z prośbą o pomoc ze strony Gabumona. Bez wahania we dwójkę biegną do sali komputerowej, zostawiając Jun z tyłu.
W DigiŚwiecie znajdują Gabumona i wspólnymi siłami postanawiają udawać, że zostali złapani przez ich DigiPartnerów, by mogli dostać się do wioski. Tam chcą pokonać RedVegimona i jego oddział Vegimonów. Niestety, nie jest to możliwe, ponieważ Digimon okazuje się za silny. Digimorfoza też jest uniemożliwiona, gdyż Vegimony zablokowały ruchy DigiWybrańców. Podczas walki V-mona z Vegimonem, Digimon niszczy niechcący Czarną Wieżę. Wtedy okazuje się, że Gabumon może normalnie przejść na poziom Dorosłego i wraz z Fladramonem pokonuje RedVegimona. Do pozostałych przybywa Taichi z Miyako i Koushiro. Ustalają, że muszą zniszczyć Czarne Wieże w całym DigiŚwiecie, by Digimony mogły normalnie przechodzić poziom ewolucji. Mapa, którą Koushiro znalazł w DigiPilocie Miyako może ułatwić sprawę.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

Niemowlę IIEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

ZbrojnyEdytuj

Analyzery Edytuj

RedVegimon
RedVegiemon b
レッドベジーモン
Poziom: Dorosły
Owadożerna Roślina
Techniki specjalne:
Hazard Breath
Dl-reDl-tsuDl-doDl-beDl-jiDl-chouonDl-moDl-n

RedVegimon! Przebiegły Digimon poziomu Dorosły. Jego atak to mocno nieświeży oddech Groźny Oddech.

Jestem największym i najstraszniejszym z Vegiemonów. Mój Śmierdzący Rozpylacz niszczy wrogów z odorem.

EwolucjeEdytuj

Agumon Greymon
Agumon Arrow R

Greymon
Gabumon Garurumon
Gabumon Arrow R

Garurumon b

V-mon Chibimon V-mon
Veemon b Arrow R

DemiVeemon b Arrow R Veemon b
V-mon Fladramon DemiVeemon
Veemon b Arrow R

DigiEgg Courage
Flamedramon b Arrow R DemiVeemon b

Poromon Hawkmon Poromon
Poromon b Arrow R

Hawkmon b Arrow R Poromon b
Armadimon Upamon Armadimon
Armadillomon b Arrow R

Upamon b Arrow R Armadillomon b

Armadimon Digmon Upamon
Armadillomon b Arrow R

DigiEgg Knowledge
Digmon b Arrow R Upamon b

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Ken czyta tytuł odcinka w oryginale.
  • Wieże Mroku pojawiają się po raz pierwszy i odegrają ważną rolę w rozwoju fabuły.
  • Po raz pierwszy jest ukazana normalna ewolucja, Dziecko -> Dorosły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki