FANDOM

Arrow LL.png Odcinek 7 Arrow RR.png
DA07 title jp.jpg
Tytuł Ryk! Ikkakumon
Oryginalny tytuł 咆哮! イッカクモン
Polski tytuł Wejście Ikkakumona (Fox Kids)
Gniew Ikkakumona (TV4)
Inne tytuły ANG: Ikkakumon's Harpoon Torpedo
DE: Gomamons Verwandlung
Data Jp-flaga.png 18 kwietnia 1999
USA-flaga.png 21 września 1999
Studio Toei Animation
Lista odcinków

Jo zaczyna czuć się odpowiedzialny za bezpieczeństwo grupy, dlatego w tym celu postanawia zbadać otoczenie obok niego na własną rękę. Zostaje zaatakowany przez Unimona z Czarną Zębatką.

StreszczenieEdytuj

DigiWybrańcy docierają do lodowego regionu Wyspy Plików, gdzie wszyscy rozmawiają o milionie rzeczy, które można robić w śniegu. Jedynie Jo uważa, że powinni być trochę ostrożniejsi i zachować zdrowy rozsądek, a nie pozwolić ponieść się szaleństwu. W końcu w powietrzu wyczuwają dziwny zapach - okazuje się, że niedaleko są gorące źródła a także lodówka z jajkami. Nawiązuje się debata, czy powinni je zjeść, czy też nie, bo mogą do kogoś należeć.
Po chwili zastanowienia, decydują się zjeść posiłek. Podczas jedzenia, znowu zaczynają tęsknić za domem i uświadamiają sobie, czego im tak najbardziej brakuje. Zaczynają rozmawiać o tym, jakie jajka lubią jeść, co strasznie irytuje Jo. Uważa, że jako najstarszy powinien być traktowany najpoważniej i być głosem rozsądku dla reszty.
Po chwili byciu samemu, Jo wraca do grupy i odkrywa, że nawiązał się konflikt pomiędzy Yamato i Taichim na temat tego, czy powinni wejść na Górę Nieskończoności, czy też nie. W końcu nie wiedzieli, co tam na nich czeka i mogło być to niebezpieczne. Jo nie wybrał żadnej ze stron, co doprowadziło do jeszcze większego konfliktu.
W nocy, Jo samotnie wybiera się na szczyt góry, by zbadać okolicę, jednak rusza z nim Gomamon. Nie chciał by jego partner pozostał samemu. W końcu, w nocy odkrywają, że z Góry właśnie wydobywają się czarne zębatki i jedna z nich trafiła Unimona. Z samego rana Sora odczytała wiadomość pozostawioną na piasku przez Jo i rusza wraz z Taichim na odsiecz przyjacielowi. Nie Jo chce zachować się bohatersko i postanawia wyciągnąć z Unimona czarną zębatkę, co kończy się fiaskiem ale doprowadza Gomamona do ewolucji. Tym samym, Ikkakumon ratuje sytuacje i ocala dzień, a dzieci docierają na szczyt, by odkryć, że to jest samotna wyspa po środku oceanu...

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Unimon
center}} Dorosły
Szczepionka
Digimon Mityczna bestia
Techniki specjalne:
Holy Shot

Unimon to legendarne stworzenie, połączenie jednorożca i pegaza. Broń tego latającego Digimona to Święty Strzał.

To nie jest zwykły latający koń, Joe. To Unimon, stary i mądry Digimon. Nie wiedziałem, że żyje w tych górach. Nie jest zbyt rozmowny.

EwolucjeEdytuj

Agumon Greymon Agumon
Agumon.jpg Arrow R.png

Greymon.gif Arrow R.png Agumon.jpg
Piyomon Birdramon Piyomon
Biyomon b.jpg Arrow R.png

Birdramon.jpg Arrow R.png Biyomon b.jpg

Gomamon Ikkakumon Gomamon
Gomamon b.jpg Arrow R.png

Ikkakumon b.jpg Arrow R.png Gomamon b.jpg

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Ikkakumon czyta tytuł odcinka w oryginale.
  • Po raz pierwszy Góra Nieskończoności jest wspomniana w tym odcinku.
  • To jest czwarty dzień pobytu drużyny w DigiŚwiecie. Trzy pierwsze odcinki to był pierwszy dzień, czwarty był drugim dniem a piąty i szósty to trzeci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki