FANDOM

Arrow LL Odcinek 6 Arrow RR
DA06 title jp
Tytuł Palmon, wściekła ewolucja!
Oryginalny tytuł パルモン怒りの進化!
Polski tytuł Królestwo Zabawek (Fox Kids)
Metamorfoza Palmona (TV4)
Inne tytuły ANG: Togemon in Toy Town
DE: Der seltsame Bürgermeister
Data Jp-flaga 11 kwietnia 1999
USA-flaga 20 września 1999
Studio Toei Animation
Lista odcinków

Po krótkiej ucieczce przez ścieki przed Numemonami, DigiWybrańcy i ich Digimony zostają złapani przez Monzaemona i uwięzieni w Mieście Zabawek. Palmon oraz Mimi są jedynymi, które mogą ocalić dzień.

StreszczenieEdytuj

Dzieci idą przez kanały i zaczynają wspominać to wszystko, co brakuje im z realnego świata. Przypominają sobie najdrobniejsze rzeczy za którymi tęsknią, aż w końcu zostają przywróceni (brutalnie) do rzeczywistości przez hałas i nadbiegające stado Numemonów, Digimonów, które rzucają własnymi odchodami.
Chcąc, nie chcąc zostali zmuszeni do ucieczki przed nimi aż w końcu wybiegli na powierzchnię. Numemony nie poszły dalej, bo nie lubiły światła słonecznego jednak nie na długo. Po chwili słońce skryło się za chmurami, a owe Digimony powróciły do pościgu i rozdzieliły bohaterów. W pewnym momencie Mimi i Palmon mają dosyć ucieczki. Palmon chce walczyć i chronić Mimi, ale zanim wykonuje jakikolwiek atak - Numemon ucieka. Obydwie odwracają się i zauważają Monzaemona, który miał być miłym Digimonem, jednak chciał je złapać.
Po chwili ucieczki, schowały się w rozkroku ziemi i udały do Miasta Zabawek, gdzie rządzi Monzaemon. Tam znajdują swoich przyjaciół, którzy zachowują się jak zabawki a także zamknięte Digimony w skrzyni. Opowiadają im swoją historię, jak zostali schwytani przez Monzaemona. Mimi i Palmon są jedynymi, które mogą ich uwolnić dlatego też wybierają się na starcie z Digimonem. Pomagają im Numemony.
Mimi docenia ich poświęcenie i odwagę pomimo tego, jak się zachowała, co sprawia też, że Palmon może stać się Togemon i pokonać z łatwością Monzaemona, przywracając go do normy i niszcząc czarną zębatkę. Po wszystkim, Monzaemon przeprasza bohaterów i wykonuje swój atak, który miał przynosić szczęście.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

PerfektEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Numemon
Numemon b Dorosły
Dane[1]
Digimon Mięczak
Techniki specjalne:
Unchi

Numemon to słaby Digimon Mięczak kochający ciemne i wilgotne miejsca. Atakują... swoimi własnymi odchodami.

Zamieszkujące ścieki Numemony całkowicie ignorowały higienę. Uwielbiają rzucać swoim Nume Sludge i mają też cuchnący oddech.

Monzaemon
Monzaemon b Perfekt
Szczepionka
Digimon Lalka
Techniki specjalne:
Lovely Attack

Monzaemon. Chociaż wygląda jak pluszowa zabawka to tak naprawdę Perfekcyjny Digimon. Jego technika specjalna, Lovely Attack, uszczęśliwia wrogów.

Monzaemon wyglądał jak uroczy, wielki pluszowy miś... ale nie dał się przytulić.

EwolucjeEdytuj

Palmon Togemon Palmon
Palmon b Arrow R

Togemon b Arrow R Palmon b

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Togemon czyta tytuł odcinka w oryginale.

AdnotacjeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki