FANDOM

Arrow LL.png Odcinek 5 Arrow RR.png
DA05 title jp.jpg
Tytuł Błyskawica! Kabuterimon
Oryginalny tytuł 電光! カブテリモン
Polski tytuł Tajemnicza fabryka (Fox Kids)
Atak Kabuterimona (TV4)
Inne tytuły ANG: Kabuterimon's Electro Shocker
DE: Die geheimnisvolle Fabrik
Data Jp-flaga.png 4 kwietnia 1999
USA-flaga.png11 września 1999
Studio Toei Animation
Lista odcinków

Koushiro dokonuje niesamowitego odkrycia w tajemniczej fabryce, gdy pozostali próbują uciec przed niepowstrzymanym Andromonem.

StreszczenieEdytuj

Drużyna odpoczywa po ogromnym marszu. Koushiro nadal się zastanawia, czemu jego laptop nie działa aż w końcu Taichi proponuje, by użyć trochę siły. W oddali Taichi oraz Agumon zauważają dym i postanawiają sprawdzić, co to jest. Odkrywają fabrykę, gdzie wszyscy postanawiają się udać a w międzyczasie laptop Koushiro zaczyna działać chociaż jest rozładowany.
W fabryce wszyscy dzielą się na dwie grupy. Jedna składająca się z Taichiego, Sory, Jo oraz Agumona, Piyomon i Gomamona znajduje w głębi uwięzionego Andromona. Gdy próbują go wyciągnąć, do jego nogi dostaje się czarna zębatka o czym nasi bohaterowie nie wiedzą. Andromon chce ich zniszczyć. W międzyczasie, pozostali obserwują zachowanie maszyn w fabryce i jej funkcjonowanie aż w końcu odkrywają sekretną komnatę. Tam Koushiro robi pierwsze odkrycia o tym, że to jest cyfrowy świat.
W końcu wszyscy ponownie spotykają się na dachu fabryki i chcą uciec przed Andromonem, jednak ten ich znajduje i chce załatwić. Agumon oraz Gabumon zmieniają się w swoje formy Dorosłego, chcąc walczyć z przeciwnikiem. Na marne, bo wróg wydaje się silniejszy. Z kolei Koushiro używa laptopa i za pomocą programu komputerowego doprowadza Tentomona do zmiany w Kabuterimona, tym samym ratując wszystkich przed czarną zębatką w nodze Andromona. Po wszystkich, dobry Digimon wyprowadza ich do ścieków, by mogli ruszyć w dalszą podróż.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

PerfektEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Andromon
center}} Perfekt
Dane[1]
Cyborg
Techniki specjalne:
Spiral Sword
Gatling Missile

Andromon, Digimon którego całe ciało jest zbudowane z maszynerii. Mówi się, że jest najsilniejszym z Digimonów i udało mu się ewoluować na poziom Perfekt.

Andromon jest jednym z najpotężniejszych Digimonów. Jego całe ciało jest zbudowane z maszynerii.

EwolucjeEdytuj

Agumon Greymon Agumon
Agumon.jpg Arrow R.png

Greymon.gif Arrow R.png Agumon.jpg
Gabumon Garurumon Gabumon
Gabumon.jpg Arrow R.png

Garurumon b.jpg Arrow R.png Gabumon.jpg

Tentomon Kabuterimon Tentomon
Tentomon b.jpg Arrow R.png

Kabuterimon b.jpg Arrow R.png Tentomon b.jpg

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Kabuterimon czyta tytuł odcinka w oryginale.
  • Andromon jest pierwszym Digimonem, który pojawia się na poziomie Perfekt.
  • We wspomnieniach widać moment, jak Koushiro podsłuchuje rozmowę swoich rodziców. Później odkrywamy prawdę, czego ona dotyczyła.

AdnotacjeEdytuj

  1. W tym odcinku Andromon został sklasyfikowane jako Dane. W kolejnym epizodzie z udziałem Andromona zostanie to poprawione na Szczepionkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki