FANDOM

Arrow LL Odcinek 49 Arrow RR
DA49 title jp
Tytuł Żegnajcie, Numemony
Oryginalny tytuł さらばヌメモン
Polski tytuł Bitwa Joego (Fox Kids)
Waleczne damy (TV4)
Inne tytuły ANG: The Crest of Light
DE: Wieder Vereint
Data Jp-flaga 20 lutego 2000
USA-flaga 6 maja 2000
Studio Toei Animation
Lista odcinków

Dzieci lądują w ściekach pod miastem Mugendramona. Gdy Taichi i Koushiro wpadają na starego przyjaciela, pozostali ratują Numemony z niewoli jednego z podwładnych Władcy Ciemności.

StreszczenieEdytuj

Po tym, jak Hikari się obudziła w ściekach, Takeru oraz Sora zajęli się nią. Podali jej lekarstwo, które znalazł Taichi i Koushiro, ale niestety - znowu byli rozdzieleni w tych ściekach pod miastem. Postanowili poszukać pozostałych, lecz dotarli do miejsca, gdzie pracowały Numemony dla WaruMonzaemona. Hikari nagle zaczęła jasno świecić i przykuło to uwagę wszystkich, nawet wroga. Piyomon, Patamon oraz ich ludzcy partnerzy zaczęli uciekać, a Tailmon i Hikari uwolniły Numemony. Dzięki czemu, Hikari stała się ich królową.
W międzyczasie, Koushrio i Taichi również chcieli odszukać pozostałych. W ściekach spotkali ich starego przyjaciela - Andromona, który został przewodnikiem buntu przeciwko Władcy Ciemności. Andromon uspokaja ich, mówiąc, że pozostali idą w tym kierunku, kiedy pojawił się Mugendramon. Z łatwością pokonuje Angemona, Birdramon oraz Angemona mówiąc, że podzielą los WaruMonzaemona. Numemony chciały im pomóc i poświęciły przy tym życie. Ostatecznie, Mugendramon zginął z rąk WarGreymona. Przedostatni Władca Ciemności został załatwiony. Cała grupa skierowała się teraz na Spiralną Górę, by stawić czoła Piemonowi.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

Niemowlę IIEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

PerfektEdytuj

OstatecznyEdytuj

AnalyzeryEdytuj

WaruMonzaemon
WaruMonzaemon b Perfekt
Wirus
Lalka
Techniki specjalne:
Heartbreak Attack

WaruMonzaemon jest podobny do Monzaemona, ale ma zły charakter. Jego broń to Atak Złamanego Serca.

Monzaemon był słodki i przyjazny, ale WaruMonzaemon jest tak przytulny jak jeżozwierz. Jego Niedźwiedzi Pazur spali Wasze serce wraz z Atakiem Złamanego Serca.

Andromon
Andromon b Perfekt
Szczepionka
Cyborg
Techniki specjalne:
Spiral Sword
Gatling Missile

Andromon to Cyborg, którego dzieci poznały na Wyspie Plików. Dzięki Kabuterimonowi uwolnił się od Czarnej Zębatki Devimona.

Pamiętam teraz! Spotkaliśmy się Andromona na Wyspie Plików. Był Digimonem, który miał Czarną Zębatkę w swoim mechanizmie, ale usunęliśmy ją i zło z niego.

EwolucjeEdytuj

Agumon WarGreymon Koromon
Agumon Arrow R

WarGreymon b Arrow R Koromon
Piyomon Birdramon Piyomon
Biyomon b Arrow R

Birdramon Arrow R Biyomon b

Tailmon Angewomon Tailmon
Gatomon b Arrow R

Angewomon b Arrow R Gatomon b
Patamon Angemon Patamon
Patamon b Arrow R

Angemon b Arrow R Patamon b

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Agumon czyta tytuł odcinka w oryginale.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki