FANDOM

Arrow LL Odcinek 4 Arrow RR
DA04 title jp
Tytuł Straszny gorąc! Birdramon
Oryginalny tytuł 灼熱! バードラモン
Polski tytuł Meramon (Fox Kids)
Sora w opałach (TV4)
Inne tytuły ANG: Biyomon Gets Firepower!
DE: Im dorf der Yokomon
Data Jp-flaga 28 marca 1999
USA-flaga 4 września 1999
Studio Toei Animation
Lista odcinków

Gdy dziwne, tajemnicze Czarne Zębatki zaczynają latać nad całym DigiŚwiatem, Meramon zostaje przez nią zaatakowany. Piyomon jest zdeterminowana, by go powstrzymać.

StreszczenieEdytuj

DigiWybrańcy przemieszczają się przez las pełen znaków, gdy widzą na niebie tajemniczą czarną zębatkę. Zaczynają się zastanawiać, co to jest i gdzie się znajdują. Taichi uważa, że wszyscy powinni iść dalej a nie zatrzymywać się. Sora zgadza się z ową teorią.
W końcu zauważają słupy wysokiego napięcia i podążają za nimi, aż trafiają na pustynie. Do bohaterów dociera, że owe słupy nie mają w ogóle połączenia z niczym i inne elektryczne urządzenia, jak kompas Mimi nie działają. W końcu docierają do wioski Pyocomonów, gdzie zostają poczęstowani obiadem.
Niespodziewanie wszystko zaczyna wysychać, a Meramon, strażnik góry Mihirashi zaczyna biec w kierunku wioski. Bohaterowie zarządzają ewakuację, którą przewodzi Piyomon. Nieskutecznie, ponieważ sama zostaje ranna, chcąc uchronić pozostałych. W końcu staje się Birdramon i ratuje wszystkich z opresji, niszcząc Czarną Zębatkę, która była w Meramonie.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

Niemowlę IIEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Meramon
Meramon b Dorosły
Dane
Płomienny Digimon
Techniki specjalne:
Fire Fist

Płomienny Digimon, zawsze pokryty ogniem. Wszystko czego dotknie podczas walki płonie.

Meramon jest płonącym Digimonem. Nie ma powodów by zaistniał ból od jego własnych płomieni - to jest jego natura.

EwolucjeEdytuj

Piyomon Birdramon Piyomon
Biyomon b Arrow R

Birdramon Arrow R Biyomon b

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Birdramon czyta tytuł odcinka w oryginale.
  • Bohaterowie po raz pierwszy spotykają się z Czarnymi Zębatkami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki