FANDOM

Arrow LL.png Odcinek 3 Arrow RR.png
DA03 title jp.jpg
Tytuł Błękitny wilk! Garurumon
Oryginalny tytuł 蒼き狼! ガルルモン
Polski tytuł Błękitny wilk! Garurumon (Fox Kids)
Narodziny Garurumona (TV4)
Inne tytuły ANG: Garurumon
DE: Nächtliches Abenteuer
Data Jp-flaga.png 21 marca 1999
USA-flaga.png 28 sierpnia 1999
Studio Toei Animation
Lista odcinków

Trolejbus na środku jeziora jest miejscem, gdzie dzieci mogą spokojnie spędzić noc, jednakże jezioro jest też domem złego Seadramona.

StreszczenieEdytuj

Taichi zastanawia się, dlaczego Agumon nie mógł pozostać w formie Greymona, ponieważ podobała mu się ta forma. Agumon odpowiada, że zużywa strasznie dużo energii. Niespodziewanie, pojawia się Monochromon i atakuje DigiWybrańców. A po chwili drugi i toczą walkę między sobą o terytorium.
Kiedy słońce zaczyna zachodzić, wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że są zmęczeni. Yamato chce iść dalej, ponieważ nie jest przekonany czy las jest bezpiecznym miejscem do spania. Z kolei Taichi twierdzi, że nie mają jedzenia i powinni zostać tu, gdzie są. W końcu Tentomon znajduje jezioro nad którym mogą się zatrzymać.
Nad jeziorem, bohaterowie znajdują mają wysepkę z trolejbusem w którym planują spędzić noc. Jednocześnie, szukają pożywienia, by nie iść spać głodnymi. Ustalają wartę, i Taichi z Agumonem jako pierwsi zostają na nocnej zmianie. Nie spodziewają się jednak niemiłych konsekwencji, którymi jest przebudzenie Seadramona.
Dochodzi do konfrontacji między DigiWybrańcami, a Digimonem. Niestety, wszystkie siły idą na marne dopóki Gabumon nie zmienia się w Garurumona i ratuje wszystkich dookoła.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Monochromon
center}} Dorosły
Dane
Digimon Ankylozaur
Techniki specjalne:
Volcano Strike

Róg twardy jak diament i gruby pancerz. Gdy ten potwór wpada w szał, rzuca się do ataku.

Mimo, że jest to mądry Digimon, trzeba być ostrożnym przy Monochromonie. Mają tendencje do bycia złym, kiedy są głodne.

Seadramon
center}} Dorosły
Dane
Wodny Digimon
Techniki specjalne:
Ice Arrow

Seadramon jest potworem w ciele smoka. Jego broń to sople zwane Lodowymi Strzałami.

Krzyk

EwolucjeEdytuj

Gabumon Garurumon Gabumon
Gabumon.jpg Arrow R.png

Garurumon b.jpg Arrow R.png Gabumon.jpg

NotatkiEdytuj

Zmiany w dubbinguEdytuj

  • Muzyka, którą gra Yamato na harmonijce jest inna.
  • Gdy Taichi pyta Yamato, czemu on i Takeru mają inne nazwiska, chłopak odpowiada na to, że są przyrodnimi braćmi. W oryginale ich rodzicie się rozwiedli. W późniejszym odcinku zostaje to poprawione.

CiekawostkiEdytuj

  • Garurumon czyta tytuł odcinka w oryginale.
  • Po raz pierwszy dochodzi do sprzeczki pomiędzy Yamato a Taichim.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki