FANDOM

Arrow LL.png Odcinek 2 Arrow RR.png
DA02 title jp.jpg
Tytuł Wybuchowa ewolucja! Greymon
Oryginalny tytuł 爆裂進化! グレイモン
Polski tytuł Narodziny Greymona (Fox Kids)
Narodziny Greymona (TV4)
Inne tytuły ANG: The Birth of Greymon
DE: Greymons Geburt
Data Jp-flaga.png 14 marca 199
USA-flaga.png 21 sierpnia 1999
Studio Toei Animation
Lista odcinków

Dzieci znajdują się na plaży, gdzie są budki telefoniczne. Jest to także dom destruktywnego Shellmona, a Agumon jest jedynym, który może ich uratować.

StreszczenieEdytuj

Siedmioro DigiWybrańców spada z klifu, który został odłamany przez Kuwagamona. Pomimo prób złapania dzieci przez Digimony, wszystkie lecą w dół i w końcu ratuje ich Gomamon za pomocą swojego ataku - Marching Fishes. W końcu lądują na wybrzeżu i dowiadują się, że ich nowi przyjaciele przeszli przemianę, ponieważ zyskali energię by bronić dzieci.
Bohaterowie zastanawiają się, co powinni dalej zrobić. Taichi mówi, że widział ocean i plażę, więc postanawiają iść w tamtą stronę. Jedynie Jo jest temu przeciwny i woli zostać w miejscu, gdzie są, a następnie poczekać aż dorośli po nich przyjdą. Podczas drogi, DigiWybrańcy trochę poznają swoje Digimony. W końcu docierają na plażę i znajdują budki telefoniczne, próbując się skontaktować ze swoimi rodzinami. Jedyne, co słyszą to jakieś bezsensowne bzdury wypowiadane z słuchawek. Problem pojawia się, gdy odkrywają, że są głodni a jedynie Jo i Takeru mają jakiekolwiek zapasy jedzenia. Z Digimonami to wyjdzie na jeden dzień pożywienia, chociaż one twierdzą, że mogą same dla siebie zdobyć jedzenie. Taichi jednak nie słucha nikogo i karmi Agumona. Niespodziewanie pojawia się Shellmon i atakuje DigiWybrańców za wtargnięcie na jego terytorium.
W obecnej sytuacji, Digimony stają do walki z przeciwnikiem jednak żaden z nich nie ma siły, by walczyć prócz Agumona. Dzieci szybko orientują się, że nie mogą walczyć z prostej przyczyny: są głodne, a Agumon jako jedyny jadł. Taichi stara się pomóc swojemu partnerowi i odwraca uwagę Shellmona, co kończy się złapaniem chłopca. Wtedy Agumon zmienia się w Greymon i ratuje sytuację, dzieci karmią Digimony a potem ruszają w dalszą podróż po nieznanym im świecie.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Shellmon
center}} Dorosły
Dane
Wodny Digimon
Techniki specjalne:
Hydro Pressure

Shellmon, dojrzały potwór cyfrowy i bezlitosny zabójca.

Zaatakowany przez dwa Digimony w jednym dniu. Czy oni nie wiedzą, że jestem uczulony na ryby?

EwolucjeEdytuj

Agumon Greymon Agumon
Agumon.jpg Arrow R.png

Greymon.gif Arrow R.png Agumon.jpg

NotatkiEdytuj

Błędy animacyjneEdytuj

  • W niektórych ujęciach, dolne partie głowy Tentomona są zielone zamiast czerwonych.
  • W niektórych ujęciach, paznokcie Patamona są całkowicie fioletowe.
  • Gdy grupa krzyczy po upadku z klifu przez Kuwagamona, stopy Piyomon są różowe zamiast żółtych.
  • Gdy Jou proponuje, by wrócić do miejsca w którym byli, dolne partie głowy Tentomona są szare zamiast czerwonych.
  • Z ujęcia od tyłu Koushiro i Tentomona, gdy rozmawiali o florze, laptop Koushiro jest żółty.
  • Z bliskiego ujęcia, gdy Agumon mówi, że nie ma tu innych ludzi - rękawice Taichiego są zaginione.
  • W ujęciu pozostałych bohaterów, gdy Taichi mówi, że widział ocean, kapelusz Sory ma dodatkowy zarys. Laptop Koushiro jest cały żółty, nos Gabumona jest niebieski zamiast czarnego a górne ramiona Tentomona są czerwone zamiast zielonych.
  • Gdy Taichi idzie w stronę oceanu i unosi ręce, jego lewa rękawiczka znika.
  • W ujęciu Tentomona i Koushiro idących, jego lewy pazur jest czerwony zamiast szarego.
  • W ujęciu, gdy Agumon, Taichi i Sora biegną do budek telefonicznych, szpony Agumona są szare zamiast białych.
  • Gdy Gomamon pyta, co to jest Japonia, końcówki na palcach Palmon są białe.
  • Gdy Sora próbuje rozmawiać przez telefon, odbiornik znika.
  • Gdy wszyscy patrzą na Jou rozmawiającego przez telefon, futro Gabumona wydaje się być żółte.
  • Gdy Mimi patrzy na pożywienie Takeru w plecaku, górna część jej kapelusza jest takiego samego koloru, co jej sukienka.
  • Gdy Mimi mówi o wszystkim, co ze sobą zabrała na obóz - jej opaski na rękawicach są tego samego koloru, co rękawice.
  • W bliskim ujęciu Mimi, jej plecak jest tego samego koloru, co sukienka.
  • Gdy Jou przychodzi do Mimi, by dać zawartość jej plecaka w swojej torbie, palce Palmon są całkowicie fioletowe z białymi paskami po środku.

Zmiany w dubbinguEdytuj

  • Gdy Digimony przedstawiają się po raz drugi, pokazane są urywki z ewolucji.
  • Dzieci zostały na plaży ponieważ Yamato uważał, że ktoś może zadzwonić; w dubbingu zostali tam by odpocząć.
  • W oryginale Mimi nie pyta Palmon o jej włosy. Komplementuje wygląd, natomiast w dubbingu pyta, czy może zaprezentować fotosyntezę. Niestety, obydwie nie wiedzą co to jest.

CiekawostkiEdytuj

  • Greymon czyta tytuł odcinka w oryginale.
  • Gdy Gomamon wykonuje swój Marching Fishes, w dubbingu krzyczy "Rybie Łóżko".
  • W angielskim dubbingu, Koushiro wymyśla teorię na temat świata kosmitów. Porzuca jednak ją, gdy odkrywa pierwsze informacje o Cyfrowym Świecie w odcinku 5.
  • W angielskim dubbingu Sora słyszy, że rozmawia przez budkę czwartą, chociaż znajduje się w piątej.
  • To jest jedyny raz w angielskim dubbingu, kiedy Greymon krzyczy nazwę swojego ataku Nova Blast jako Digi Nova Blast.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki