FANDOM

Arrow LL.png Odcinek 15 Arrow RR.png
DA15 title jp.jpg
Tytuł Etemon! Zło wchodzi na scenę
Oryginalny tytuł エテモン! 悪の花道
Polski tytuł Czarna Sieć Etemona (Fox Kids)
Etemon i pierwszy Amulet (TV4)
Inne tytuły ANG: The Dark Network of Etemon
DE: Das erste Wappen
Data Jp-flaga.png 13 czerwca 1999
USA-flaga.png 4 października 1999
Studio Toei Animation
Lista odcinków

Po dotarciu na Serwer, DigiWybrańcy docierają do wioski Pagumonów. Agumon jest jednak podejrzliwy, gdy wyczuwa zapach Koromona w pobliżu.

StreszczenieEdytuj

DigiWybrańcy w końcu docierają do Serwera po czterech dniach podróży na Whamonie. Ten żegna się z przyjaciółmi i odpływa w głębię oceanu, jednak zanim to się staje życzy im powodzenia i wspomina o wiosce Koromonów. Agumon wyczuwa je za pomocą swojego rozwiniętego węchu zmysłu i idą przez lasu, gdzie trafiają do wioski Pagumonów.
Pagumony witają DigiWybrańców radośnie, oferując im posiłek i nocleg, by mogli spokojnie odpocząć w nocy. W międzyczasie, Poyomon stał się Tokomonem, a to przykuło uwagę Pagumonów. W nocy został porwany przez nich i zabrany gdzieś w głąb lasu.
Następnego dnia wszyscy go szukają, aż w końcu Agumon ponownie wyczuwa zapach Koromonów w lesie i dociera do ukrytej groty za wodospadem, gdzie jest więziony Tokomon oraz Koromony. Uwalnia wszystkich i dowiaduje się prawdy, jak to podstępne Pagumony przejęły ich wioskę. Niestety, nie może powiadomić nikogo ponieważ przychodzą Gazimony i rozpoczynają z nim walkę. Agumon daje sygnały parą wodną, że jest w niebezpieczeństwie dzięki czemu zjawiają się pozostali i z łatwością pokonuje Gazimony jako Greymon.
W tym samym momencie przybycia nowy wróg - Etemon, przedstawiając się DigiWybrańcom i niszcząc całą wioskę, a przy okazji zawalając grotę. Spowodowało to ucieczkę dzieci i Digimonów w głąb, gdzie został znaleziony pierwszy amulet należący do Taichiego.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

Niemowlę IEdytuj

Niemowlę IIEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

PerfektEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Pagumon
center}} Niemowlę II
Wirus
Mały Digimon
Techniki specjalne:
Awa

Pagumon, Digimon Niemowlę, który uwielbia dokuczać słabszym i żartować sobie z innych.

Hmm, Pagumony. Widać, że coś ukrywają.

Gazimon
center}} Dziecko
Wirus
Digimon Ssak
Techniki specjalne:
Paralyze Breath

Gazimon. Są złośliwe i agresywne. Ich technika, Paralyze Breath, to strumień elektryczności paraliżujący wrogów.

Patrzcie! To są Gazimony. W skali zła od 1 do 10 gdzie 10 to najbardziej zły, oni dostają 12.

Etemon
center}} Perfekt
Wirus
Digimon Lalka
Techniki specjalne:
Dark Spirits,
Love Serenade

Etemon, Digimon uważający się za najsilniejszego. Jego dwie potężne techniki, Dark Spirits i Love Serenade, potwierdzają tę tezę.

Etemon wcale nie jest zabawny. Ma moc kontroli całej elektroniki dzięki swojej Mrocznej Sieci.

EwolucjeEdytuj

Agumon Greymon Agumon
Agumon.jpg Arrow R.png

Greymon.gif Arrow R.png Agumon.jpg
Gabumon Garurumon Gabumon
Gabumon.jpg Arrow R.png

Garurumon b.jpg Arrow R.png Gabumon.jpg

Poyomon Tokomon
Poyomon b.jpg Arrow R.png

Tokomon b.jpg
DigiTama Botamon
Digi-EggBotamon Custom.png Arrow R.png

Botamon b.jpg

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Etemon czyta tytuł odcinka w oryginale.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki