FANDOM

Arrow LL Odcinek 15 Arrow RR
DA15 title jp
Tytuł Etemon! Zło wchodzi na scenę
Oryginalny tytuł エテモン! 悪の花道
Polski tytuł Czarna Sieć Etemona (Fox Kids)
Etemon i pierwszy Amulet (TV4)
Inne tytuły ANG: The Dark Network of Etemon
DE: Das erste Wappen
Data Jp-flaga 13 czerwca 1999
USA-flaga 4 października 1999
Studio Toei Animation
Lista odcinków

Po dotarciu na Serwer, DigiWybrańcy docierają do wioski Pagumonów. Agumon jest jednak podejrzliwy, gdy wyczuwa zapach Koromona w pobliżu.

StreszczenieEdytuj

DigiWybrańcy w końcu docierają do Serwera po czterech dniach podróży na Whamonie. Ten żegna się z przyjaciółmi i odpływa w głębię oceanu, jednak zanim to się staje życzy im powodzenia i wspomina o wiosce Koromonów. Agumon wyczuwa je za pomocą swojego rozwiniętego węchu zmysłu i idą przez lasu, gdzie trafiają do wioski Pagumonów.
Pagumony witają DigiWybrańców radośnie, oferując im posiłek i nocleg, by mogli spokojnie odpocząć w nocy. W międzyczasie, Poyomon stał się Tokomonem, a to przykuło uwagę Pagumonów. W nocy został porwany przez nich i zabrany gdzieś w głąb lasu.
Następnego dnia wszyscy go szukają, aż w końcu Agumon ponownie wyczuwa zapach Koromonów w lesie i dociera do ukrytej groty za wodospadem, gdzie jest więziony Tokomon oraz Koromony. Uwalnia wszystkich i dowiaduje się prawdy, jak to podstępne Pagumony przejęły ich wioskę. Niestety, nie może powiadomić nikogo ponieważ przychodzą Gazimony i rozpoczynają z nim walkę. Agumon daje sygnały parą wodną, że jest w niebezpieczeństwie dzięki czemu zjawiają się pozostali i z łatwością pokonuje Gazimony jako Greymon.
W tym samym momencie przybycia nowy wróg - Etemon, przedstawiając się DigiWybrańcom i niszcząc całą wioskę, a przy okazji zawalając grotę. Spowodowało to ucieczkę dzieci i Digimonów w głąb, gdzie został znaleziony pierwszy amulet należący do Taichiego.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

Niemowlę IEdytuj

Niemowlę IIEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

PerfektEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Pagumon
Pagumon b Niemowlę II
Wirus
Mały Digimon
Techniki specjalne:
Awa

Pagumon, Digimon Niemowlę, który uwielbia dokuczać słabszym i żartować sobie z innych.

Hmm, Pagumony. Widać, że coś ukrywają.

Gazimon
Gazimon b Dziecko
Wirus
Digimon Ssak
Techniki specjalne:
Paralyze Breath

Gazimon. Są złośliwe i agresywne. Ich technika, Paralyze Breath, to strumień elektryczności paraliżujący wrogów.

Patrzcie! To są Gazimony. W skali zła od 1 do 10 gdzie 10 to najbardziej zły, oni dostają 12.

Etemon
Etemon b Perfekt
Wirus
Digimon Lalka
Techniki specjalne:
Dark Spirits,
Love Serenade

Etemon, Digimon uważający się za najsilniejszego. Jego dwie potężne techniki, Dark Spirits i Love Serenade, potwierdzają tę tezę.

Etemon wcale nie jest zabawny. Ma moc kontroli całej elektroniki dzięki swojej Mrocznej Sieci.

EwolucjeEdytuj

Agumon Greymon Agumon
Agumon Arrow R

Greymon Arrow R Agumon
Gabumon Garurumon Gabumon
Gabumon Arrow R

Garurumon b Arrow R Gabumon

Poyomon Tokomon
Poyomon b Arrow R

Tokomon b
DigiTama Botamon
Digi-EggBotamon Custom Arrow R

Botamon b

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Etemon czyta tytuł odcinka w oryginale.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki