FANDOM

Arrow LL Odcinek 14 Arrow RR
DA14 title jp
Tytuł Wyprawa - na nowy kontynent!
Oryginalny tytuł 出航・新大陸へ!
Polski tytuł Wyprawa na Serwer (Fox Kids)
Rejs przez ocean (TV4)
Inne tytuły ANG: Departure for a New Continent
DE: Abschied von der Insel
Data Jp-flaga 6 czerwca 1999
USA-flaga2 października 1999
Studio Toei Animation
Lista odcinków

DigiWybrańcy dostają wezwanie o pomoc z odległego kontynentu - Serwera. Budują w tym celu tratwę i postanawiają przeprawić się przez most.

StreszczenieEdytuj

Gennai wyjaśnia DigiWybrańcom i ich Partnerom, jako hologram, że pokonali tylko Devimona na Wyspie Plików, a na innym kontynencie - Serwerze - czai się kolejne zło, które wymaga zgromienia. Niestety, tu będzie potrzeba Amuletów i Medalionów, które będą mogły zwiększyć moc Digimonów i umożliwić im przejście na wyższe stadium ewolucji. Jednakże, amulety zostały rozrzucone po całym Serwerze, a medaliony schowane gdzieś przez Devimona. Niektórzy uważają, że nie powinni wyruszać na odległy kontynent, jednak Takeru nie zgadza się z tym i myśli o kolejnych przygodach.
Następnego dnia budują tratwę, a z pomocą przychodzą im starzy przyjaciele i w końcu wyruszają w morze. Po drodze jednak zostają zaatakowani przez Whamona i wchłonięci do jego środka, gdzie odkrywają czarną zębatkę. DigiWybrańcy za pomocą DigiPilotów eliminują ją i ratują Whamona, a ten zgadza się zabrać ich na Serwer, a także w głąb oceanu po medaliony.
Docierają do podwodnej jaskini, gdzie Devimon ukrył medaliony. Jednak miejsce jest strzeżone przez Drimogemona. DigiWybrańcy wdają się z nim w batalię, a w międzyczasie niedawno wykluty Poyomon odnajduje pudełko z medalionami.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

Niemowlę IEdytuj

Niemowlę IIEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

PerfektEdytuj

InniEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Poyomon
Poyomon b Niemowlę I
Brak atrybutu
Digimon Meduza
Techniki specjalne:
Awa

Poyomon to galaretowaty Digimon podobny do meduzy. Mówi się, że jest najbardziej prymitywną formą życia. Jego witalność i zdolność adaptacji są większe niż można się spodziewać po tak małej istocie.

Poyomon to małomówny Digimon meduza, gotowy do pomocy gdy jego przyjaciele są w potrzebie.

Whamon
Whamon b Dorosły
Szczepionka
Wodny Digimon
Techniki specjalne:
Jet Arrow,
Ōtsunami

Whamon, olbrzymi Digimon zamieszkujący głębokie morza Cyfrowego Świata. Wielkie fale, które wytwarza i technika Jet Arrow wystrzeliwana z jego grzbietu są groźniejsze niż można przypuszczać.

Whamon to gigantyczny Digimon zamieszkujący głębokie oceany Cyfrowego Świata. Jego Jet Arrows są niesamowite.

Drimogemon
Drimogemon Dorosły
Dane
Digimon Bestia
Techniki specjalne:
Drill Spin,
Crusher Bone

Drimogemon to Digimon żyjący głęboko pod ziemią i używający swojego wiertła do szybkiego poruszania się. Jego ostra technika Drill Spin i Crusher Bone niszczą wrogów.

Drimogemon żyje głęboko pod ziemią, ryjąc tunele. Używa technik Iron Drill Spin i Crusher Bone do pokonania swoich wrogów.

EwolucjeEdytuj

DigiTama Poyomon
Digi-EggPoyomon Custom Arrow R

Poyomon b
Tentomon Kabuterimon Tentomon
Tentomon b Arrow R

Kabuterimon b Arrow R Tentomon b

Gomamon Ikkakumon Gomamon
Gomamon b Arrow R

Ikkakumon b Arrow R Gomamon b

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Taichi czyta tytuł w oryginale.
  • Drimogemon jest ostatnim Digimonem, którym zawładnęła czarna zębatka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki