FANDOM

Arrow LL.png Odcinek 14 Arrow RR.png
DA14 title jp.jpg
Tytuł Wyprawa - na nowy kontynent!
Oryginalny tytuł 出航・新大陸へ!
Polski tytuł Wyprawa na Serwer (Fox Kids)
Rejs przez ocean (TV4)
Inne tytuły ANG: Departure for a New Continent
DE: Abschied von der Insel
Data Jp-flaga.png 6 czerwca 1999
USA-flaga.png2 października 1999
Studio Toei Animation
Lista odcinków

DigiWybrańcy dostają wezwanie o pomoc z odległego kontynentu - Serwera. Budują w tym celu tratwę i postanawiają przeprawić się przez most.

StreszczenieEdytuj

Gennai wyjaśnia DigiWybrańcom i ich Partnerom, jako hologram, że pokonali tylko Devimona na Wyspie Plików, a na innym kontynencie - Serwerze - czai się kolejne zło, które wymaga zgromienia. Niestety, tu będzie potrzeba Amuletów i Medalionów, które będą mogły zwiększyć moc Digimonów i umożliwić im przejście na wyższe stadium ewolucji. Jednakże, amulety zostały rozrzucone po całym Serwerze, a medaliony schowane gdzieś przez Devimona. Niektórzy uważają, że nie powinni wyruszać na odległy kontynent, jednak Takeru nie zgadza się z tym i myśli o kolejnych przygodach.
Następnego dnia budują tratwę, a z pomocą przychodzą im starzy przyjaciele i w końcu wyruszają w morze. Po drodze jednak zostają zaatakowani przez Whamona i wchłonięci do jego środka, gdzie odkrywają czarną zębatkę. DigiWybrańcy za pomocą DigiPilotów eliminują ją i ratują Whamona, a ten zgadza się zabrać ich na Serwer, a także w głąb oceanu po medaliony.
Docierają do podwodnej jaskini, gdzie Devimon ukrył medaliony. Jednak miejsce jest strzeżone przez Drimogemona. DigiWybrańcy wdają się z nim w batalię, a w międzyczasie niedawno wykluty Poyomon odnajduje pudełko z medalionami.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

Niemowlę IEdytuj

Niemowlę IIEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

PerfektEdytuj

InniEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Poyomon
center}} Niemowlę I
Brak atrybutu
Digimon Meduza
Techniki specjalne:
Awa

Poyomon to galaretowaty Digimon podobny do meduzy. Mówi się, że jest najbardziej prymitywną formą życia. Jego witalność i zdolność adaptacji są większe niż można się spodziewać po tak małej istocie.

Poyomon to małomówny Digimon meduza, gotowy do pomocy gdy jego przyjaciele są w potrzebie.

Whamon
center}} Dorosły
Szczepionka
Wodny Digimon
Techniki specjalne:
Jet Arrow,
Ōtsunami

Whamon, olbrzymi Digimon zamieszkujący głębokie morza Cyfrowego Świata. Wielkie fale, które wytwarza i technika Jet Arrow wystrzeliwana z jego grzbietu są groźniejsze niż można przypuszczać.

Whamon to gigantyczny Digimon zamieszkujący głębokie oceany Cyfrowego Świata. Jego Jet Arrows są niesamowite.

Drimogemon
center}} Dorosły
Dane
Digimon Bestia
Techniki specjalne:
Drill Spin,
Crusher Bone

Drimogemon to Digimon żyjący głęboko pod ziemią i używający swojego wiertła do szybkiego poruszania się. Jego ostra technika Drill Spin i Crusher Bone niszczą wrogów.

Drimogemon żyje głęboko pod ziemią, ryjąc tunele. Używa technik Iron Drill Spin i Crusher Bone do pokonania swoich wrogów.

EwolucjeEdytuj

DigiTama Poyomon
Digi-EggPoyomon Custom.png Arrow R.png

Poyomon b.jpg
Tentomon Kabuterimon Tentomon
Tentomon b.jpg Arrow R.png

Kabuterimon b.jpg Arrow R.png Tentomon b.jpg

Gomamon Ikkakumon Gomamon
Gomamon b.jpg Arrow R.png

Ikkakumon b.jpg Arrow R.png Gomamon b.jpg

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Taichi czyta tytuł w oryginale.
  • Drimogemon jest ostatnim Digimonem, którym zawładnęła czarna zębatka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki