FANDOM

Arrow LL Odcinek 11 Arrow RR
DA11 title jp
Tytuł Tańczące duchy! Bakemony
Oryginalny tytuł 踊る亡霊! バケモン
Polski tytuł Święto Bakemona (Fox Kids)
Duch Bakemon (TV4)
Inne tytuły ANG: The Dancing Digimon
DE: Tanz der Bakemon
Data Jp-flaga 16 maja 1999
USA-flaga 25 września 1999
Studio Toei Animation
Lista odcinków

Po ataku ze strony Orgemona, Jo zostaje uratowany przez Sorę. Obydwoje trafiają do kościoła, który czci Bakemona.

StreszczenieEdytuj

Jo i Gomamon płyną łóżkiem po oceanie, kiedy niespodziewanie pojawia się na ich drodze pudło. Gdy je otwierają, wyskakuje z niego Orgemon i zaczyna się walka pomiędzy Ikkakumonem oraz złym Digimonem. Z łatwością zostaje pokonany przez Ikkakumona, jednak Digimon szybko traci energię i wraca do postaci Gomamona. Zaczynają tonąć, gdy niespodziewanie Gomamon zauważa haczyk i przyczepia Jo do niego, by pociągnięto go w górę.
Na powierzchni okazuje się, że to Sora i Piyomon łowiły ryby, żeby coś zjeść. Gomamon porozmawiał z obydwiema dziewczynami, ponieważ chciał dodać więcej pewności siebie Jo i tym samym po jego ocknięciu się, został nieoficjalnym liderem tej partii grupy.
Razem ustalili, że powinni skierować się w stronę kościoła ponieważ tam mogą być ludzie. I faktycznie, zastali jakiś, którzy czcili Bakemona - Digimona ducha. Jak szybko się okazało to były Bakemony w przebraniu, uwięziły Digimony a Sorę i Jo chciały złożyć w ofierze. Piyomon oraz Gomamon wykorzystały naiwność jednego z Bakemonów, strażnika. Zostały nakarmione bananami, zdobywając siłę do ewolucji i walki. Niestety, Lord Bakemon (połączone kilkanaście Bakemonów) okazał się zbyt silny dla nich. W tym momencie, Jo przypomniał sobie film i zaczął odprawiać manta, która miała na celu osłabić Bakemona. Udało mu się, a Birdramon oraz Ikkakumon wspólnymi siłami pokonali Bakemona.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Bakemon
Bakemon b Dorosły
Wirus
Digimon Duch
Techniki specjalne:
Hell's Hand

Bakemon to Digimon duch. Nikt jeszcze nie widział, co kryje się pod szatą.

Zamaskowany człowiek to był zły Digimon, Lord Bakemon, w przebraniu. Nikt jeszcze nie widział jego prawdziwej formy.

EwolucjeEdytuj

Gomamon Ikkakumon Gomamon
Gomamon b Arrow R

Ikkakumon b Arrow R Gomamon b
Piyomon Birdramon Piyomon
Biyomon b Arrow R

Birdramon Arrow R Biyomon b

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jo czyta tytuł odcinka w oryginale.
  • Bakemon jest pierwszym Digimonem, którego DigiWybrańcy tak naprawdę zniszczyli.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki