FANDOM

Arrow LL.png Odcinek 11 Arrow RR.png
DA11 title jp.jpg
Tytuł Tańczące duchy! Bakemony
Oryginalny tytuł 踊る亡霊! バケモン
Polski tytuł Święto Bakemona (Fox Kids)
Duch Bakemon (TV4)
Inne tytuły ANG: The Dancing Digimon
DE: Tanz der Bakemon
Data Jp-flaga.png 16 maja 1999
USA-flaga.png 25 września 1999
Studio Toei Animation
Lista odcinków

Po ataku ze strony Orgemona, Jo zostaje uratowany przez Sorę. Obydwoje trafiają do kościoła, który czci Bakemona.

StreszczenieEdytuj

Jo i Gomamon płyną łóżkiem po oceanie, kiedy niespodziewanie pojawia się na ich drodze pudło. Gdy je otwierają, wyskakuje z niego Orgemon i zaczyna się walka pomiędzy Ikkakumonem oraz złym Digimonem. Z łatwością zostaje pokonany przez Ikkakumona, jednak Digimon szybko traci energię i wraca do postaci Gomamona. Zaczynają tonąć, gdy niespodziewanie Gomamon zauważa haczyk i przyczepia Jo do niego, by pociągnięto go w górę.
Na powierzchni okazuje się, że to Sora i Piyomon łowiły ryby, żeby coś zjeść. Gomamon porozmawiał z obydwiema dziewczynami, ponieważ chciał dodać więcej pewności siebie Jo i tym samym po jego ocknięciu się, został nieoficjalnym liderem tej partii grupy.
Razem ustalili, że powinni skierować się w stronę kościoła ponieważ tam mogą być ludzie. I faktycznie, zastali jakiś, którzy czcili Bakemona - Digimona ducha. Jak szybko się okazało to były Bakemony w przebraniu, uwięziły Digimony a Sorę i Jo chciały złożyć w ofierze. Piyomon oraz Gomamon wykorzystały naiwność jednego z Bakemonów, strażnika. Zostały nakarmione bananami, zdobywając siłę do ewolucji i walki. Niestety, Lord Bakemon (połączone kilkanaście Bakemonów) okazał się zbyt silny dla nich. W tym momencie, Jo przypomniał sobie film i zaczął odprawiać manta, która miała na celu osłabić Bakemona. Udało mu się, a Birdramon oraz Ikkakumon wspólnymi siłami pokonali Bakemona.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

AnalyzeryEdytuj

Bakemon
center}} Dorosły
Wirus
Digimon Duch
Techniki specjalne:
Hell's Hand

Bakemon to Digimon duch. Nikt jeszcze nie widział, co kryje się pod szatą.

Zamaskowany człowiek to był zły Digimon, Lord Bakemon, w przebraniu. Nikt jeszcze nie widział jego prawdziwej formy.

EwolucjeEdytuj

Gomamon Ikkakumon Gomamon
Gomamon b.jpg Arrow R.png

Ikkakumon b.jpg Arrow R.png Gomamon b.jpg
Piyomon Birdramon Piyomon
Biyomon b.jpg Arrow R.png

Birdramon.jpg Arrow R.png Biyomon b.jpg

NotatkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jo czyta tytuł odcinka w oryginale.
  • Bakemon jest pierwszym Digimonem, którego DigiWybrańcy tak naprawdę zniszczyli.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki