FANDOM

Digimon Adventure
デジモンアドベンチャー
M01 poster.png
Premiera Jp-flaga.png 6 marca 2000
USA-flaga.png 6 października 2000
Scenariusz Jp-flaga.png Reiko Yoshida
USA-flaga.png Jeff Nimoy, Bob Buchholz
Reżyseria Mamoru Hosoda
Studio Toei Animation
Czas trwania 21 minut
Film

Dwójka dzieci otrzymuje dziwne jajko z którego wykluwa się prawdziwy Digimon. Prowadzi to nocnych wydarzeń, które odmieni ich życie na zawsze.

StreszczenieEdytuj

W Hikarigaoce[1], Tokio w rezydencji państwa Yagami, dwoje dzieci - Taichi i Hikari budzą się w nocy przez dziwny hałas dobiegający z komputera taty. Gdy tam podchodzą, znajdują tajemnicze jajo na ekranie monitora, które następnie wylatuje z niego i trafia do nich. Następnego ranka, Taichi nadal jest w szoku po całym zajściu, jakie miało miejsce. Był niesamowicie zdziwiony, że tajemnicze jajo stało się prawdziwe, chociaż było tylko w komputerze. Po niedługim czasie wykluł się z niego Botamon, który zmienił się w Koromona. Digimon spowodował wiele zamieszania i w końcu stał się Agumonem, który uciekł wraz z Hikari na swoich plecach do miasta. Taichi pobiegł za nim, niechcąc zostawiać jej samej.
Niestety, Agumon wdał się w walkę z innym Digimonem - Parrotmonem, który wydawał się być silniejszy. Gdy Agumon stał się Greymonem, wygrał walkę. Jendak obydwie istoty wróciły do swojego świata. Nie tylko Hikari i Taichi byli świadkami tajemniczego zajścia, ale również pozostali przyszli DigiWybrańcy.

LudzieEdytuj

DigimonyEdytuj

Niemowlę IEdytuj

Niemowlę IIEdytuj

DzieckoEdytuj

DorosłyEdytuj

PerfektEdytuj

InneEdytuj

DigimorfozyEdytuj

Botamon Koromon Agumon
Botamon b.jpg Arrow R.png

Koromon.jpg Arrow R.png Agumon.jpg
Agumon Greymon
Agumon.jpg Arrow R.png

Greymon.gif

NotatkiEdytuj

Zmiany w dubbinguEdytuj

  • W dubbingu wycięli scenę, gdy pijany ojciec Hikari i Tachiego chciał wejść do ich pokoju, ta scena wyjaśniała, dlaczego Taichi zamknął drzwi.

Odniesienia do animeEdytuj

  • Ten film wyjaśnia, dlaczego Digiwybrańcy zostali wybrani, a także rozjaśnia walkę Parrotmona i Greymona we wspomnieniach Digiwybrańców.

CiekawostkiEdytuj

  • Pierwszy odcinek został wyemitowany dzień Digimon Adventure po wypuszczeniu filmu w Japonii.

AdnotacjeEdytuj

  1. Highton View Terrace w angielskiej wersji

Więcej z Fandomu

Losowa wiki