Fandom

Digimon Universe

Digimental

Przekierowano z Digimental Uczciwości

1866stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Digimental (jap. Dejimentaru), DigiEgg (DigiJajo) w angielskiej wersji i DigiArmor Ei (Jajo DigiZbroji) w niemieckiej, to rzadkie i starożytne przedmioty, używane w Digimon Adventure 02. Jest 15 Digimentali, w czym 4 z nich nigdy nie wystąpiły w anime czy w filmach. Digimentale umożliwiają Digimonom starożytną Digimorfozę - Armor Digimorfozę. Digimentale zostały odbudowane w Digimon Adventure 02: Tag Tamers przez Ryo i Kena.

W Digimon Adventure V-Tamer 01 istnieje Digimental, ale różni się od tych używanych do Armor Digimorfozy. Jest to starożytny przedmiot, umożliwiający Digimorfozę na poziom Super Ultimate.

Digimental OdwagiEdytuj

DigiEgg Courage.jpg

Digimental Odwagi (勇気のデジメンタル Yūki no Dejimentaru), należy do Davisa i pochodzi od Amuletu Odwagi Taia. Umożliwiał on armor digimorfozę Veemona w Flamedramona. Został znaleziony jako pierwszy Digimental w jaskini, przez Taia. Kiedy Davisowi udało się go podnieść, jego partner Veemon przebudził się ze snu. Kiedy zaatakował ich Monochromon, Davis zmuszony był zebrać w sobie całą odwagę i uaktywnić Digimental, by uratować Kari.

Digimental MiłościEdytuj

DigiEgg Love.jpg

Digimental Miłości (愛情のデジメンタル Aijou no Dejimentaru), należy do Yolei i pochodzi od Amuletu Miłości Sory. Umożliwiał on armor digimorfozę Hawkmona w Halsemona. Został znaleziony jako drugi wraz z Digimentalem Wiedzy. Yolei z początku nie chciała walczyć, jednak Sora nakłoniła ją do tego, dzięki czemu Hakmon mógł po raz pierwszy armor Digimorfować.

Digimental WiedzyEdytuj

DigiEgg Knowledge.jpg

Digimental Wiedzy (知識のデジメンタル Chishiki no Dejimentaru), należy do Cody'ego i pochodzi od Amuletu Wiedzy Izzy'ego. Umożliwiał on armor digimorfozę Armadillomona w Digmona. Został znaleziony jako drugi wraz z Digimentalem Miłości. Cody mógł go dopiero aktywować, gdy zdał sobie sprawę, że ma wiele pytań i ma dociekliwy umysł, podobnie jak Izzy.

Digimental ŚwiatłaEdytuj

DigiEgg Light.jpg

Digimental Światła (光のデジメンタル Hikari no Dejimentaru), należy do Kari i pochodzi od jej Amuletu Światła. Umożliwiał on armor digimorfozę Gatomon w Nefertimon. Digimental Światła został znaleziony w parze z Digimentalem Nadziei.

Digimental NadzieiEdytuj

DigiEgg Hope.jpg

Digimental Nadziei (希望のデジメンタル Kibou no Dejimentaru), należy do T.K.'a i pochodzi od jego Amuletu Nadziei. Umożliwiał on armor digimorfozę Patamona w Pegasusmona. Digimental Nadziei został znaleziony w parze z Digimentalem Światła.

Digimental PrzyjaźniEdytuj

DigiEgg Friendship.jpg

Digimental Przyjaźni (友情のデジメンタル Yūjou no Dejimentaru), należy do Davisa i pochodzi od Amuletu Przyjaźni Matta. Umożliwiał on armor digimorfozę Veemon'a w Raidramona.Został znaleziony jako jeden z pierwszych drugiej partii Digimentali. Z początku nikt nie mógł go podnieść, gdy jednak Davis zrozumiał czym jest prawdziwa przyjaźń, Digimental Przyjaźni uległ aktywacji i wleciał mu w ręce.

Digimental CzystościEdytuj

DigiEgg Sincerity.jpg

Digimental Czystości (純真のデジメンタル Junshin no Dejimentaru) (DigiEgg of Sincerity, DigiJajo Szczerości w angielskiej wersji), należy do Yolei i pochodzi od Amuletu Czystości Mimi. Umożliwiał on armor digimorfozę Hawkmona w Shurimona. Wyłonił się z ziemi po tym jak Yolei wyznała swoje prawdziwe uczucia co do Digitamamona.

Digimental UczciwościEdytuj

DigiEgg Reliability.jpg

Digimental Uczciwości (誠実のデジメンタル Seijitsu no Dejimentaru) (DigiEgg of Reliability, DigiJajo Niezawodności w angielskiej wersji Digimon Adventure 02 i DigiEgg of Sincerity, DigiJajo Szczerości w angielskiej wersji Digimon World 3), należy do Cody'ego i pochodzi od Amuletu Uczciwości Joe. Umożliwiał on armor digimorfozę Armadillomon'a w Submarimon'a. Został znaleziony pod wodą, Cody użył go po sprowadzeniu pomocy ze świata realnego gdy zrozumiał, że jego kłamstwo uratowało życie jego przyjaciół.

Digimental CudówEdytuj

DigiEgg Miracles.jpg

Digimental Cudów (奇跡のデジメンタル Kiseki no Dejimentaru), należy do Davisa. Nie ma odpowiednika w amulecie i jest jednym z dwóch złotych Digimentali. Umożliwiał on armor digimorfozę Veemona w Magnamona. Został użyty dwa razy w ciągu trwania - pierwszy raz w filmie Huraganowe lądowanie!! Najwyższa ewolucja!! Złote Digimentale, natomiast drugi w odcinku 21 Digimon Adventure 02. Został stworzony jako tymczasowy Digimental z amuletu Dobroci Kena.

Digimental DobrociEdytuj

Kindness.gif

Digimental Dobroci (優しさのデジメンタル Yasashisa no Dejimentaru), należy do Kena i pochodzi od jego Amuletu Dobroci. Umożliwiał on armor digimorfozę Wormmona w Bucchiemona. Ken użył go jedynie w dramacie CD Michi e no Armor Shinka.

Digimental PrzeznaczeniaEdytuj

Fate.jpg

Digmental Przeznaczenia (運命のデジメンタル Unmei no Dejimentaru), należy do Wallace'a. Umożliwiał on armor digimorfozę Terriermona w Rapidmona. Nie ma odpowiednika w amuletach i jest drugim z dwóch złotych Digimentali. Został wyzwolony przez Seraphimona oraz Magnadramon w filmie Huraganowe lądowanie!! Najwyższa ewolucja!! Złote Digimentale.

Digimental DumyEdytuj

Digimental Dumy (のど自慢のデジメンタル Nodojiman no Dejimentaru) pojawił się jedynie w grach na WonderSwana.

Digimental PożądaniaEdytuj

Digimental Pożądania (欲望のデジメンタル Yokubou no Dejimentaru) pojawił się jedynie w grach na WonderSwana. Ryo musiał znaleźć wszystkie części tego Digimentalu żeby dostać się do wnętrza duszy Millenniummona.

Digimental UporuEdytuj

Digimental Uporu ((根性のデジメンタル Konjou no Dejimentaru), pojawił się jedynie w grach na WonderSwana.

Digimental CiemnościEdytuj

Digieggofdarkness.jpg

Digimental Ciemności (暗黒のデジメンタル Ankoku no Dejimentaru), pojawił się w grze karcianej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki