FANDOM

DigiMemory Xros Wars

Wszystkie DigiMemory występujące w anime

DigiMemory (デジメモリ Dejimemori, dosł."DigiPamięć") to legendarne przedmioty występujące w anime Digimon Xros Wars. Są to karty pamięci zawierające dane legendarnych Digimonów. Powstały z grupy 15 Digimonów, które chroniły porządek Cyfrowego Świata, ale po jego zniszczeniu zostały po nich jedynie DigiPamięci. Na etykiecie przedmiotu znajduje się grafika Digimona, jego imię oraz jeden z ataków.

DziałanieEdytuj

W celu przyzwania zawartego w DigiMemory Digimona, trzeba ją włożyć do Xros Loadera i wykrzyczeć nazwę techniki specjalnej oraz słowa "aktywacja!" (hatsudou!). Na wprost użytkownika pojawiają się wtedy trzy ekrany zawierające różne wykresy oraz diagramy. Jak widać w szóstym odcinku, znajduje się tam także opis techniki przyzywanego Digimona. Na górze natomiast pojawia się okrąg zawierający greckie litery, imię Digimona oraz sylwetki Pickmonów. Ostatecznie, nad okręgiem pokazuje się manifestacja legendarnego Digimona. Raz użyta DigiPamięć traci swoje właściwości, co widać po zaciemnieniu się grafiki Digimona, która znajduje się na jej etykiecie. Wykorzystana DigiPamięć może zostać użyta ponownie w kolejnej strefie.

Digimon Xros WarsEdytuj

Podczas walki Shoutmona X2 z Ebidramonem, Whamon powiedział bohaterom o skarbie zawierającym dane legendarnych bohaterów, który może ich uratować. ChibiKamemon zanurkował w wodzie i odnalazł ukrytą na dnie skrzynkę. Zawierała ona pięć DigiPamięci. Od tego czasu chłopak korzysta z nich gdy potrzebna jest mu pomoc legendarnych Digimonów. Taiki dostał kolejne cztery DigiMemory od Pharaohmona w Sand Zone, gdy zdał jego test. Podczas bitwy z Armią Bagra i Twilight w Dust Zone, Taiki dostał swoją następna DigiPamięć od Pinochimona. W kryjówce Arkadimona okazało się, że Bastemon zabrała ze swojego zamku cztery DigiMemory. Zenjirou próbował użyć jednej z nich, niestety bez rezultatu. Examon i WarGreymon pomogli bohaterom podczas końca drugiej serii, chroniąc ich w swoim polu siłowym przed zmianą w kamień w wyniku D5. Omegamon i pozostali rycerze pomogli następnie dostać się do wnętrza Dark Stone Taikiemu, Akari i Cutemonowi. Cała grupa Legendarnych Digimonów stała się także częścią Final Xros.

Lista DigiMemoryEdytuj

  • Leviamon: Rostrum - DigiPamięć użyta w trakcie walki z Ebidramonem. Przyzwany Leviamon urwał szczypce Ebidramona, wyswabadzając tym samym Shoutmona X2, który wykończył wroga.
  • MarineAngemon: Ocean Love - Taiki użył tej DigiPamięci podczas walki z Seadramonami Neptunmona. Przyzwany Digimon użył swojej techniki specjalnej oszałamiając wrogów, dając czas na odbicie uwięzionego Archelomona.
  • Agumon: Triple Baby Flame - Gdy AncientVolcamon znokautował Shoutmona X3, Taiki przyzwał trzy Agumony, które go zaatakowały, dając czas Shoutmonowi na odzyskanie sił i obmyślenie kolejnego ataku.
  • Garurumon: Fox Fire - Przyzwany Garurumon osłabił Gattai AncientVolcamona, po czym Shoutmon X3 ostatecznie go pokonał.
  • HolyAngemon: Heaven's Gate - Przyzwany HolyAngemon użył Bramy Niebios żeby teleportować wrogie Scorpiomony na zewnątrz piramidy.
  • Guilmon: Rock 'n' Roll Breaker - Przyzwany Guilmon użył swojej techniki żeby wydrążyć tunel w skale blokującej przejście, dzięki czemu Taiki i Baalmon mogli kontynuować wędrówkę w podziemiach Sand Zone.
  • Patamon: Air Gust - Trójka Patamonów utworzyła schody z chmur, dzięki czemu Taiki i Shoutmon X4 mogli dostać się do Lucemona Satan Mode.
  • MetalGarurumon: Cocytus Breath - przyzwany MetalGarurumon zniszczył wrogie Tankmony należące do Armii Bagra.
  • Darkdramon: Gigastick Lance - kiedy z powodu ataku Arkadimona Taiki oddzielił się od grupy, Zenjirou próbował przyzwać Darkdramona używając jego Xros Loadera. Kiedy chłopak wrócił do walki, zauważył włożoną do Xros Loadera DigiPamięć, po czym aktywował ją. Przyzwany Digimon użył swojej techniki atakując Arkadimona, po czym Shoutmon X5 ostatecznie pokonał wroga.
  • Impmon: Pillar of Fire - Przyzwany Impmon stworzył zasłonę ognia blokując żołnierzy Musyamona.
  • Omegamon: Grey Sword - Omegamon był Digimonem, który wybrał Taikiego i dał mu jego Xros Loader. Kiedyś należał do grupy Digimonów, które chroniły sprawiedliwość w Cyfrowym Świecie, ale po jego rozpadzie zmienił się w DigiPamięć i trafił do Realnego Świata. Kiedy Taiki i reszta trafili z powrotem do świata ludzi, Omegamon pomógł wrócić chłopakowi do DigiŚwiata. Podczas ostatniej walki z DarknessBagramonem, on i reszta rycerzy pomogli Taikiemu dostać się do środka Dark Stone wchłoniętego przez złego Digimona.
  • Tailmon: Neko Scratch - Taiki przyzwał Tailmon, żeby z pomocą swojej techniki pomogła im wydostać się z podziemnych tuneli pod Smoczym Lądem.
  • Examon: Avalon's Gate - Jego DigiPamięć, razem z WarGreymonem znalazły się na pograniczu wymiarów po eksplozji oryginalnego Cyfrowego Świata. Kiedy Tactimon trafił do świata ludzi, niechcący zabrał ze sobą obydwie pamięci, umiejscawiając je tuż na wejściu do realnego świata. Podczas D5, Akari i Zenjirou usłyszeli głos Digimonów i wyciągnęli je z portalu. Używając pola siłowego, Digimony uratowały ich przed zmianą w kamień i przetransportowali pozostałych bohaterów do świata ludzi pochłoniętego przez Bagramona. Następnie, obydwa Digimony odrodziły Pamięć Omegamona.
  • WarGreymon: Gaia Force - Razem z Examonem uratował bohaterów przed D5 Bagramona.
  • V-mon: V-mon Cluster Head - Został przyzwany podczas ostatniej walki z DarknessBagramonem stając się częścią Shoutmona X7 Superior Mode
  • DORUmon: Metal Cannon - Widoczny na ekranie tytułowym pięćdziesiątego trzeciego odcinka, ale nie pojawia się w anime.
Ten artykuł wymaga rozbudowania.
Ten artykuł jest niekompletny. Pomóż w jego rozbudowie dodając brakujące dane. Co należy dodać: DigiMemory w Digimon Xros Loader i grze karcianej

Więcej z Fandomu

Losowa wiki