FANDOM

Ten artykuł mówi o postaci Digimon Adventure. Informacje o Digimonie, jako gatunku znajdziesz tutaj:Devimon.

Devimon
Devimon t.gif
Występuje Digimon Adventure
Digimon Adventure 02
Partner Brak
Aktorzy JAP: Kaneto Shiozawa
PL: Zbigniew Suszyński
EN: Tom Wyner
Ewolucja Devimon
Postać

Devimon to pierwszy antagonista wybrańców w Digimon Adventure. Jego główną bronią były Czarne Zębatki, mroczne urządzenia dzięki którym potrafił kontrolować inne Digimony. Potrafił także zarażać inne Digimony ciemnością swoim własnym dotykiem. Mimo kompletnej kontroli nad zębatkami, to nie on odpowiadał za ich stworzenie.

HistoriaEdytuj

Digimon AdventureEdytuj

Przed wydarzeniami z anime, Devimon użył Czarnych Zębatek by zniewolić Wyspę Plików. Zdobył także amulety i medaliony chowając je na dnie morza. Obserwując rosnących w siłę Wybrańców, postanowił zwabić ich w pułapkę. Mamiąc ich iluzjami, niespodziewanie zaatakował i rozdzielił wyspę na części, przy okazji rozdzielając także dzieci. Potem wysłał Orgemona i skażonego mroczną energią Leomona by zabić każde z nich oddzielnie, szczególną uwagę poświęcając TK-owi, który wg przepowiedni miał go zabić. Ewentualnie, wybrańcy zjednoczyli się i zaatakowali Devimona jednocześnie. Jednaże, absorbując moc swoich zębatek, Upadły Anioł urósł do nie wyobrażalnych rozmiarów i bez trudu pokonał Digimony. Wtedy Patamonowi udało się ewoulować w Angemona, i używając całej swojej siły życiowej, wspartej dodatkowo mocą Digipilotów, unicestwić złego Digimona, ale nie na zawsze.

Digimon Adventure 02Edytuj

Devimon składający się z czystej ciemności nie mógł zostać całkowicie wykasowany. Jego pozostałości zostały złożone wewnątrz Wiru Ciemności. Digicesarz postanowił je odzyskać i użył ich jako części do stworzenia Kimeramona. Jednak mroczna energia Devimona nie zginęła, przejmując władzę nad Kimeramonem.

Ataki w animeEdytuj

  • Dotyk Zła (Death Claw, Śmiercionośny Pazur)

Wbija szpony w ciało celu, skażając go mroczną energią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki