FANDOM

Deva (jap.Jūni Shinshou, "Dwunastu Boskich Generałów"), to grupa 12 Ultra Digimonów bazujących na buddyjskiej legendzie o 12 Dewach (Jakszach). Każde z nich reprezentuje jeden chiński znak zodiaku. Znakiem szczególnym wszystkich Deva są trzy rogi i czerwone oczy (z wyjątkiem Makuramona). Każde z nich ma poziom ultra i chociaż jeden z ich ataków ma słowo "Skarb" ("Treasure") w nazwie. W Digimon Tamers Deva służą Zhuqiaomonowi, chociaż wg ogólnych praw Digiświata, każde z Digibóstw ma do dyspozycji trójkę.

Digimon TamersEdytuj

Zhuqiaomon stworzył Deva by odzyskać Entelechię Calumona oraz by podbić Digiświat. Kiedy Yamaki uruchomił Shaggaia, otworzył bramę prowadzącą do Digiświata. Używając tego portalu, dziewięć pierwszych Deva przedostało się do Realnego Świata. Tamerzy pokonali wszystkich prócz Makuramona, któremu udało się uciec z Calumonem do Digiświata. Bohaterowie ruszyli za nim w pościg, ewentualnie stając do walki z pozostałą trójką. Ostatni z nich, Antylamon, zapałał sympatią do Suzie, zostając jej Digipartnerem. Za karę, został zmuszony do powrotu do swojej początkującej formy.

CzłonkowieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki