Fandom

Digimon Universe

Cztery Święte Bestie

1844strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Cztery święte istoty zajmujące się obroną i utrzymywaniem harmonii w Digiświecie. Bazują na czterech świętych zwierzętach ochraniających Kyoto, i tak samo jak w legendzie, bronią one cztery najważniejsze kierunki róży świata. Są znane jako "Harmonijni" (Harmonious Ones) w angielskiej wersji Digimon Adventure 02 "Suwereni" w angielskiej wersji Digimon Tamers, jako "Cztery Święte Bestie" w japońskiej wersji Digimon Adventure i jako Digi-Bogowie w japońskiej wersji Digimon Tamers.

HistoriaEdytuj

Digimon Adventure i 02Edytuj

Tutaj Digimony te chroniły cztery strony świata, podobnie jak w Kyoto. Przed wydarzeniami z Digimon Adventure zostali uwięzieni przez Władców Ciemności. Potem, po pokonaniu Apocalymona, wybrańcy użyli swoich amuletów by ich uwolnić. Potem Wieże Mroku DigiCesarza znów uwięziły ich moc. Zanim to jednak się stało, zdążyli wezwać Ryo i przyszykować do walki z Millenniummonem (wydarzenia z gry D-1 Tamers). W trakcie wydarzeń Digimon Adventure 02 Azulongmonowi udało się skontaktować z Wybrańcami. Dał im wtedy swój DigiRdzeń, przywracając możliwość ewolucji na poziom ultra. Natomiast Paildramon zyskał możliwość przemiany w Imperialdramon'a.

Digimon TamersEdytuj

Wszystkie cztery bestie zostały pokazane w serii. Wszystkie żyły na szóstej warstwie Digiświata, razem z Entelechią, Calumonem. Największą rolę grał w tym sezonie Zhuqiaomon, będąc czasowym antagonistą bohaterów.

Cztery Święte ZwierzętaEdytuj

Digimony te bazują na Czterech Bogach Kyoto:

  • Żółty Smok - żywioł ziemi i zmiana pór roku, centrum świata.

CzłonkowieEdytuj

AzulongmonEdytuj

Opiekun wschodu bazujący na Quing Longu;

Azulongmon b.jpg

Azulongmon

ZhuqiaomonEdytuj

Opiekun południa bazujący na Zhu Que;

Zhuqiaomon b.jpg

Zhuqiaomon

BaihumonEdytuj

Opiekun zachodu bazujący na Bai Hu;

Baihumon b.jpg

Baihumon

EbonwumonEdytuj

Opiekun północy bazujący na Xuan Wu.

Ebonwumon b.jpg

Ebonwumon

FanglongmonEdytuj

Piątą bestią i władcą czterech Świętych Zwierząt jest Fanglongmon, opiekun centrum świata bazujący na Huang Longu.

Fanglongmon b.jpg

Fanglongmon

Więcej w Fandom

Losowa wiki