FANDOM

Cho·Hakkaimon
チョ・ハッカイモン
ChoHakkaimon b.jpg
Poziom Perfekt [1]
Atrybut Dane [1]
Typ Lalka [1]
Partnerzy Airu Suzaki
Lista Digimonów

Cho·Hakkaimon to żeński digimon w kostiumie świni. Kiedyś była Digimonem Aniołem, ale popełniła zbrodnię sprowadzając na siebie gniew Ofanimon i w efekcie została wyrzucona z nieba, przyjmując obecną postać. Ma zwykle optymistyczne i wesołe usposobienie i nie przejmuje się swoim obecnym wcieleniem. Jednak kiedy jest głodna, staje się wściekła i nieposkromiona. Gdy głód naprawdę zacznie jej dokuczać, nic jej nie zatrzyma. Jej broń Rocket Dīng​pá[2], dzięki wyposażeniu w dopalacze i nadludzkiej sile Cho·Hakkaimon, jest naprawdę potężna. Ponieważ chce zmienić swoje dzikie usposobienie, wyruszyła w podróż.[1] Jej specjalny atak to Home Run Mocnego Zamachu.

Techniki specjalneEdytuj

Kyoushin Home Run (dosł. Home Run Mocnego Zamachu) [1] [3]
強振砲舞乱
Uderza wroga za pomocą Rocket Dīng​pá z pełnym przyśpieszeniem, wysyłając go daleko poza horyzont.

Dadada Mince (dosł. Cios, Cios, Cios, Miazga) [1] [4]
打々々魅飲血
Miażdży wroga za pomocą bardzo szybkich ciosów Rocket Dīng​pá.

Buta no Maruyaki (dosł. Pieczenie Świni) [1]
豚ノ丸焼
Obejmuje wroga swoim ciałem, które wybuchło płomieniami z powodu wściekłego głodu, w efekcie doszczętnie go spalając.

EwolucjaEdytuj

PrzedEdytuj

AnimeEdytuj

Gra karcianaEdytuj

Etymologia imieniaEdytuj

"Cho Hakkai" to japoński wariant imienia Zhū Bājiè, postaci z chińskiej noweli Wędrówka na zachód.

AdnotacjeEdytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 Profil w Digimon Reference Book
  2. "Rocket", tutaj zapisane jako 炉傑塔, można także dosłownie przetłumaczyć jako "wieża z doskonałym piecem".
  3. Home Run, tutaj zapisane jako 砲舞乱, można także dosłownie przetłumaczyć jako "strzał wojennego trzepotania".
  4. "Mince", tutaj zapisane jako 魅飲血, można także dosłownie przetłumaczyć jako "krwawy eliksir".
  5. Digimon Xros Wars - od. 59

Więcej z Fandomu

Losowa wiki