FANDOM

Breakdramon
ブレイクドラモン
Breakdramon b.jpg
Rōmaji Bureikudoramon
Angielskie imię Brakedramon
Poziom Ostateczny
Atrybut Wirus
Typ Mechaniczny smok
Pole Dragon's Roar
Lista Digimonów
Dragon's Roar

Breakdramon to wielki Digimon Mechaniczny Smok, który ponoć egzystuje jedynie po to, by zniszczyć wszystko na ziemi. Gdy ewoluował, zdobył dane różnych maszyn konstrukcyjnych dzięki hakowaniu, a jego moc przewyższa inne Digimony Maszyny. Jednakże ceną za idealne zmechanizowanie swojego ciała, jego organiczne części zostały zredukowane do zera, a jego motywy i emocje utracone. Dlatego też Breakdramon nie zawaha się nawet jeśli jego ciało ulegnie uszkodzeniu. Jest nazywany ostatecznym smokiem zniszczenia i nie ustanie w destrukcji dopóki całkowicie nie zardzewieje. Jego technika specjalna to Niszcząca Szarża.

Techniki SpecjalneEdytuj

Destroyed Rush (Niszcząca Szarża)
デストロイドラッシュ
Wielokrotnie uderza w ziemię swoimi ramionami z niesamowitą prędkością. Atak jest w stanie spowodować pęknięcie ziemi.

Infinity Boring (Nieskończone Wiercenie)
インフィニティボーリング
Wystrzeliwuje swoje wszystkie wiertła. Atak potrafi nawet rozbić góry.

Gravity Press (Grawitacyjna Prasa)
グラビティプレス
Zgniata wroga całą swoją masą. Dzięki temu atakowi, Breakdramon może zmiażdżyć wszystko.

EwolucjaEdytuj

PrzedEdytuj

PoEdytuj

  • Brak oficjalnych ewolucji

OdmianyEdytuj

GigaBrekdramonEdytuj

GigaBreakdramon (ギガブレイクドラモン) to większa wersja oryginalnego Breakdramona pojawiająca się w Digimon Xros Wars: Młodzi łowcy biegnący przez czas. Dysponuje tymi samymi technikami specjalnymi co oryginał.

CiekawostkiEdytuj

Digi-litery na jego stopach znaczą "Uwaga" (ワーニング, Wāningu), natomiast na kolanach "Cyfrowy Potwór" (デジタルモンスター, Dejitaru Monsutā).

Etymologia imieniaEdytuj

"Break" - en:"rozbijać", "rozwalać"; Dramon.

AdnotacjeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki