FANDOM

Gatchmon chip anime

Chip Gatchmona

Appmon Chip (jap. アプモンチップ Apumon Chippu) to postać przyjmowana przez Appmony w realnym świecie. Na górze chipu znajduje się grafika Appmona wraz z ikoną atrybutu, natomiast po drugiej stronie można zobaczyć ikonę aplikacji, jaką reprezentuje Appmon. Appmony należące do 7code mają z tyłu fragment układanki; po umieszczeniu chipu w 7code PADZIE, obrazek ulega uzupełnieniu.

Zanim Appmon ulegnie Appliaryzacji, jest to podstawowa postać w jakiej może przebywać. Appmon potrafi generować swój hologram ponad chipem w celu kontaktowania się ze swoim partnerem, może także się poruszać, lecz jego umiejętności ofensywne są bardzo ograniczone. Po umieszczeniu chipu w Appli Drive, Appmon może zmaterializować się w realnym świecie, a potem znów wrócić do formy chipu. Pokonane w walce Appmony również wracają do tej postaci.

Po dokonaniu App-fuzji, Appli Driver otrzymuje nieaktywny chip super Appmona. Po dokonaniu "super Appliaryzacji", można przyzwać tego Appmona bez dokonywania ponownej fuzji.

ZabawkiEdytuj

Appmon Chipy współgrają z zabawką Appli Drive i można je umieścić w urządzeniu, podobnie jak w anime. Chipy można kupować w rożnych zestawach.

Gra karcianaEdytuj

"Appmon Chip" to karta opcji w Digimon Universe Appli Monsters Card Game.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki