FANDOM

AncientWisemon
エンシェントワイズモン
AncientWisemon b
Rōmaji Enshentowaizumon
Poziom Ostateczny
Atrybut Wirus
Typ Starożytny mutant
Pole Nightmare Soldiers
Unknown
Grupa Dziesięciu Wojowników
Lista Digimonów
NSo Emblem

AncientWisemon to Starożytny Wojownik Stali, bazujący na Zhuge Liangu, chińskim kanclerzu z okresu Trzech Królestw. To on odpowiada za stworzenie Legendarnych Stalowych Dusz. Ten Starożytny Ostateczny Digimon to najmądrzejsza istota Cyfrowego Świata. Dzięki poznaniu Kronik Akashik[1], które posiadają zapisane informacje o wszystkich wielkich umysłach starożytności, nie ma rzeczy, której ten Digimon by nie wiedział. Jest mędrcem, który nie tylko ma szeroką wiedzę na temat przeszłości, ale potrafi także przewidzieć przyszłość. Mówi się, ze jego lustrzane ciało jest połączone z duchowym światem. Jego umiejętności zostały przekazane wszystkim przyszłym Digimon Mutantom. Jego specjalny atak to Demon Laplace'a.

Techniki SpecjalneEdytuj

Laplace's no Ma (Demon Laplace'a)
ラプラスの魔
Używając swojej ostatecznej wiedzy oblicza współrzędne duchowego wymiaru i więzi tam wroga na wieczność.

Elder Sign[2] (Znak Starszego)
エルダーサイン
Przyzywa ostatecznego boga zła ze świata duchów.

OdmianyEdytuj

WystępujeEdytuj

Arrow RR Główny artykuł: Dziesięciu Wojowników

CiekawostkiEdytuj

Kanji na broszkach AncientWisemona znaczą "Kongming" (孔明). Jest to grzecznościowe imię Zhuge Lianga, na którym ten Digimon bazuje. Ich dosłowne (świetlna szczelina) znaczenie może także nawiązywać do Doświadczenia Younga znanego także jako "eksperyment podwójnej szczeliny".

Etymologia imieniaEdytuj

"Wiseman" - (en) "myśliciel", "mędrzec".

AdnotacjeEdytuj

  1. Akashik Records (Kroniki Akashik) to mistyczny plan egzystencji, który zawiera informacje na temat przeszłości i przyszłości.
  2. Elder Sign to magiczny znak stworzony przez Starszyznę Bogów w Mitologii Cthulu autorstwa pisarza H.P. Lovecrafta

Więcej z Fandomu

Losowa wiki