FANDOM

Alphamon
アルファモン
Alphamon b
Rōmaji Arufamon
Poziom Ostateczny [1]
Atrybut Szczepionka [1]
Typ Święty rycerz [1]
Pole Virus Busters
Partnerzy Kouta Doumoto,
Hikaru Ryuuji
Grupa Royal Knights
Lista Digimonów
VB EmblemX antibody

Alphamon to jeden z Digimonów należących do Królewskich Rycerzy, wysoko postawionych obrońców sieci, którzy ponoć liczą sobie trzynastu członków. Chociaż jest Świętym rycerzem, mówi się, że jest ich "siłą odstraszającą" i nie zjawia się w zwykłych momentach, dlatego też jest nazywany "samotnym pustelnikiem" o powiewającej, błękitnej pelerynie i jest Królewskim Rycerzem przypisanym do "Pustego Miejsca".[2] W walce posługuje się ostateczną siłą o nazwie Alpha inForce, która pozwala mu natychmiastowo odtworzyć przeszłe wydarzenia i chociaż wydaje się, że ataki Alphamona są bardzo szybkie, tak naprawdę nie wiadomo ile ich w rzeczywistości wyprowadził i teoretycznie jedynie ostateczny cios, który pokonał wroga jest widoczny. Potrafi także wytworzyć kwadrat magiczny ułożony z Digi-liter ze swoich rąk, który służy zarówno do ataku jak i obrony.[1]

Techniki SpecjalneEdytuj

Seiken GradAlpha (Święty Miecz GradAlpha) [1] [3]
聖剣グレイダルファー
Wyciąga zjednoczony promień światła wbity w sam środek magicznego kwadratu i atakuje nim wroga.

Digitalize of Soul (Digitalizacja Duszy) [1]
デジタライズ・オブ・ソウル
Rozpościera swoje skrzydła i wzlatuje w powietrze, po czym tworzy magiczny kwadrat większy niż samo niebo, za pomocą którego przyzywa potwora z innego wymiaru. Inny wariant ataku to strzelanie zieloną energią z dłoni.[4]

EwolucjaEdytuj

PrzedEdytuj

PoEdytuj

FilmyEdytuj

MangiEdytuj

GryEdytuj

V-petEdytuj

Gra karcianaEdytuj

Etymologia imieniaEdytuj

"Alfa"- pierwsza litera greckiego alfabetu.

AdnotacjeEdytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 Profil w Digimon Dictionary
  2. "Puste Miejsce" to nawiązanie do legendy o "Siege Perilous", miejscu przy Okrągłym Stole zarezerwowanym przez Merlina dla rycerza, który zdoła zdobyć Święty Graal.
  3. Nazwa miecza pochodzi od imion "Grademon" i "Alphamon".
  4. 4,0 4,1 4,2 Digital Monsters X-Evolution
  5. Digimon Chronicle
  6. Digimon D-Cyber
  7. Digimon Pendulum X 1.0
  8. Digimon Accel: Ultimate Genome

Więcej z Fandomu

Losowa wiki